کد خبر: ۵۳۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳

استاندار فارس: در فضای مدیریتی استان تنازع و تضاد وجود ندارد

در مسائل اجرایی فارس، وقت مردم را با پرداختن به دسته بندی ها تلف نخواهیم کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، دکتر سید محمد احمدی شنبه در دیدار با امام جمعه شیراز افزود: ظرفیت های علمی، مدیریتی و اقتصادی فارس را به منظور تحقق شعار سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه نوروز سال 93 رنگ و بوی حضرت فاطمه(س) را به خود گرفته است، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) خیر کثیر است و امیدواریم امسال به برکت آن حضرت، سالی پر از توفیقات در عرصه های مختلف برای کشور و استان فارس باشد.

وی با تاکید بر این که کشور از دو ناحیه فرهنگ و اقتصاد مورد هجوم و آسیب دشمنان قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: تحریم های گسترده اقتصادی و شبیخون فرهنگی دشمنان در سال های گذشته مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است و برای مقابله با این آسیب ها نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مفهوم اقتصاد مقاومتی باید به خوبی در جامعه تبیین شود، افزود: کشورهای قدرتمند دنیا در سایه مقاوم سازی اقتصاد خود توانسته اند به موفقیت در این عرصه برسند و در مقابل بحران های جهانی دوام بیاورند.

احمدی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ظرفیت های بسیار ارزشمند از جمله مالکیت 10 درصد ذخایر دنیا و تکیه بر ملتی هوشمند شایسته جایگاه بالاتری در عرصه های جهانی است، گفت: با وجود امکانات گسترده ای که در اختیار داریم جایگاه کشور به لحاظ کسب و کار در میان 182 کشور، رتبه 164 است که قابل قبول نیست و باید بهبود پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری جلسات منظم تر و پربارتری را برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: تلاش می کنیم با بهره گیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان که ظرفیت های علمی عظیمی را برای فارس ایجاد کرده اند، در راستای تقویت فضای اقتصادی و رونق تولید استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مدیران استان باید پیشنهادات خود را در حوزه های فرهنگی و اقتصادی تدوین و به کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان ارائه کنند تا پس از بررسی و تصویب در شورا، به عنوان پیشنهاد به تهران عرضه شود تا فارس در این زمینه به عنوان الگوی کشوری شناخته شود.

استاندار فارس با تاکید بر این که فضای مدیریتی استان آرام و با نشاط بوده و تنازع و تضاد در آن وجود ندارد، اظهار داشت: در مسائل اجرایی فارس، وقت مردم را با پرداختن به دسته بندی ها تلف نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که همچون گذشته از مدیران استان در راستای انجام وظایفشان، پشتیبانی و حمایت خواهد کرد، افزود: انتظار داریم مدیران نیز همه توان خود را برای بهبود وضعیت استان به کار گیرند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Spain
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
0
البته با رويكرد اصلاح طلبانه و مشورت با الف.الف.ل و ع.ش و ديگر هم پيالگان...