کد خبر: ۵۳۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
رئیس کمیسیون انرژی مجلس

کدام ارگان هزینه پیامک‌های روحانی را داد؟

میرکاظمی گفت: ارسال پیامک تبریک به صورت انبوه این سؤال را در ذهن مردم ایجاد کرد که کدام ارگان هزینه ارسال این پیامک ها را تقبل کرده است.
به گزارش شیرازه مسعود میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با خبرنگار مشرق، در خصوص ادامه اجرای طرح سبد کالا در سال 93، گفت: به هیچ وجه با ادامه اجرای طرح سبد کالا موافق نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بودجه‌ای هم از سوی مجلس در خصوص  اجرای طرح سبد کالا در نظر گرفته شده است یا نه، پاسخ داد: بودجه به طور کامل در اختیار دولت قرار دارد و از محل یارانه ها پرداخت می‌شود.

وزیر نفت دولت دهم در ادامه اظهار داشت: با وضعیتی که در دور اول طرح سبد کالا در جامعه به وجود آمد، صلاح نیست که دوباره وارد این حوزه بشویم.

میرکاظمی با اشاره به مشکلات متعدد دولت برای خرید و تامین سبدکالا، عنوان کرد: اگر قرار باشد در سال 93 هم طرح سبدکالا توسط دولت اجرا شود، قطعا دولت دوباره با مشکلات خرید برنج و تامین روغن و چگونگی توزیع این کالاها بین مردم مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح سبدکالا دارای نواقص متعددی است، تاکید کرد: خیلی از خانواده‌هایی که مستحق دریافت سبد کالا بودند در مرحله اول از دریافت این سبدکالا محروم بودند و خیلی از خانواده‌هایی که مستحق دریافت سبد کالا نبودند این سبد غذایی را دریافت کردند و این از جمله نقص های این طرح است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی د رادامه به یکی دیگر از نواقص این طرح اشاره کرد و گفت: کیفیت مواد غذایی که در سبد کالا به مردم ارائه شد در فروشگاه های مختلف متفاوت بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نواقص متعدد طرح سبدکالا در سال 93 برطرف شده است یا نه، اظهار داشت: از نظر ما اجرای دوباره این طرح به هیچ وجه به صلاح دولت و مردم نیست.

میرکاظمی در ادامه با بیان اینکه ادامه طرح سبد کالا با توجه به اینکه در از ابتدای کار با رویکردی منفی همراه بود و نارضایتی مردم را به همراه داشت، گفت: اجرای دوباره این طرح نه تنها موجب رضایت مردم نخواهد شد بلکه موجبات نارضایتی مردم را علیه دولت بوجود خواهد آورد.

وی همچنین با اشاره به ارسال انبوه پیامک تبریک از سوی آقای روحانی به مردم، گفت: به نظرم اینگونه عملکردها از سوی آقای روحانی نه تنها تاثیرگذار نیست بلکه در ذهن مردم این سوال را بوجود می‌آورد که هزینه ارسال انبوه این پیامک ها از کجا تامین می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ارسال پیامک تبریک به صورت انبوه این سؤال را در ذهن مردم ایجاد کرد که کدام ارگان هزینه ارسال این پیامک ها را تقبل کرده است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
0
با سلام و تبریک نوروز خدمت شما و خانواده محترمتان
بسیار سپاسگزاریم بابت پیامک تبریک نوروزتان و بسیار خرسندیم که بعد از سالها فراموشی ابتدایی ترین سلسله مراتب نیازهای انسانی ، شما این کار نیک و پسندیده و تایید شده و مورد استفاده در سراسر جوامع بافرهنگ بالا را فراموش نکرده و احترام به شخصیت مارا بجا آوردید
بسیار جای سپاس دارد که توجه به کرامت انسانی در دولت شما زنده و مرسوم گردیده است

من بعنوان یک شهروند از از دیدن پیام تبریک شما بسیار خرسند شدم و سلامتی ، شادی و پیروزی روزافزونتان را از درگاه خداوند خواستار شدم .

متاسفانه عده ای کوته نگر هزینه ناچیز این پیامک را دست آویر قرار داده و نکوهش میکنند !
چون تا کنون به حقوق ساده شهروندی و انسانی آنها توجه نشده بوده و خود نیز از آن غافل مانده و گویا اصلا فراموش کرده اند.
اینان بی تقصیربوده چون برخورد پیشینیان با آنها تا کنون هرگز از این جهت نبوده است.

و برخی دیگر را چه میشود که هزینه های پیامکهای تخریبی شخصیتهای فرهیخته و همچنین هزینه های چندین میلیاردی پیشینیان از بیت المال که در کمال بی احترامی به حقوق انسانی هموطنان انجام شده است رانمیبینند اما یک محبت و نوعدوستی و وطن پرستی را که در حوزه اختیارات و حق جنابعالیست را نکوهشی نا بخردانه میکنند
شاید که آن برایشان سود داشته است و این برایشان چون تا بحال ندیده اند ، عجیب است !
اینان هرگز ندیده اند که شهرداری در یک کشور دیگر بابت بسته شدن فقط چند ساعت یک خیابان ، برای احترام به هموطنانش در شبکه تلویزیونی محلی حاضر میگردد و برای شهروندان توضیح داده و عذر خواهی میکند

باشد که با این کار شایسته شما این احترامگذاری و کرامت انسانی را دیگر مسوولان نیز یاد گرفته و سرمشق اصول مدیریتی خود قرار دهند