کد خبر: ۵۳۹۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 19 فروردین

«کی می‌تونه بیش از 30 درصد ربا بخوره؟!»

به گزارش شیرازه؛ سالاد امروز را با «عصرمردم» شروع می‌کنیم که «ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت» را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده و پیام رهبر انقلاب در مورد درگذشت آیت الله دستغیب را تمام و کمال در صفحه اول خود چاپ کرده. «ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان فارس» به نقل از سردار غیب پرور هم از دیگر تیتر های امروز این روزنامه است. نیمه پایینی صفحه اول به گزارشی از اولین جلسه شورای شهر در سال 93 اختصاص یافته. «ضرورت ایجاد طرح جامع فرهنگی در سومین حرم اهل بیت(ع)» به نقل از رییس سازمان بسیج رسانه فارس را در بررسی صفحات داخلی دیدیم. در صفحه آخر علاوه بر کاریکاتور، «احمد همتی از میزبانی فارس در نخستین اجلاسیه سراسری تعزیه ایران خبر داد» هم چاپ شده.




اما «افسانه» «نخستین اجلاسیه سراسری تعزیه ایران در زرقان برگزار می‌شود» را در صفحه اول خود و زیر عکسی با همین موضوع چاپ کرده. «رویکرد بیانیه پارلمان اروپا توسعه روابط با ایران است» هم اظهار نظر متفاوت نماینده رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی است که تیتر یک این روزنامه شده. «چرا زندان عادل آباد از شیراز نمی رود» هم در صفحه اول چاپ شده و در صفحات داخلی مفصلا به آن پرداخته شده.

«نیم نگاه» تیتر های خود را کشوری انتخاب کرده «خطر بزرگ ثبت نام یارانه برای ثروتمندان» تیتر اصلی امروز این روزنامه است که در صفحه آخر، می توانید این مطلب را بخوانید. ««اقتصاد فرهنگی» و «فرهنگ سیاسی»» هم عنوان یادداشتی در مورد نام گذاری سال است که در قسمتی از آن آمده: « متاسفانه به دلیل نا مناسب بودن سبک زندگی هم فرهنگ، هم اقتصاد و هم مذهب ما دچار نوسانات و کم و کاستی های فراوانی شده که کار و تلاش عمومی و مدیریت جهادی و صادقانه می تواند در برون رفت از وضع موجود موثر باشد».

«خبرجنوب» در نیمه پایینی صفحه اول خود به پیک نوروزی دانش آموزش ها پرداخته و زیر و بم آن را بررسی کرده. در صفحات داخلی هم تیترهای زیادی به چشم می خورد از جمله: «زمین در فسا دهن باز کرد»، ««بوی خوش سیمرغ» در شیراز به مشام می رسد» و «مانور روز جهانی سلامتی در شیراز». «مردم دل و دماغ سفر ندارند» هم تیتر اصلی صفحه اول و صفحه گردشگری امروز این روزنامه است. در صفحه ورزشی گذشته از تیتری پیرامون بازی فجر شهید سپاسی، شاهد تیترهایی هستیم مثل: «سه نوجوان فرنگی کار فارس در اردوی تیم ملی کشتی» و «گلباران رشتی ها در شیراز».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
0
مگه سیستم بانکی رباخواره !؟ طبق فتوای مراجع تقلید در نظام مقدس جمهوری اسلامی سود بانکی مطابق با شرع مقدس و قوانین بانکداری اسلامی است و ربا محسوب نمی شود.تخریب بانکداری اسلامی که خود الگویی برای دنیاست کار درستی نیست.