کد خبر: ۵۴۰۴۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
غیب پرور در تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بقیه الله:

سپـاه عزت رئیس جمهور را می خواهد/ وزرایی که به دیدار سران فتنه رفتند توبه کنند

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان كرد: موفقيت دولت يعني عزت جمهوري اسلامي ايران و نگاه‌هاي جناحي و خطي آفت و تنگ‌نظري است.
به گزارش شیــرازه، سردارغلامحسين غيب‌پرور در مراسم توديع و معارفه فرماندهان قديم و جديد سپاه بقيه‌الله(عج) شيراز، تعامل بين سپاه و دولت را خوب و مواضع مديريت ارشد فارس را مطلوب ارزيابي و تصريح كرد: سپاه پاسداران از ابتدا حامي دولت تدبير و اميد بوده و در ادامه نيز خواهد بود.

وی خاطرنشان كرد: موفقيت دولت يعني عزت جمهوري اسلامي ايران و نگاه‌هاي جناحي و خطي آفت و تنگ‌نظري است.

پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر «تنویــر» نوشت: فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: مجموعه‌ي سپاه از ابتدای شکل گیری دولت از آن حمایت کرد که در همين راستا سپاه فارس، حمید رضا گرامی، يكي از بهترين فرماندهان سپاه را به عنوان مدير به دستگاه دولتي مي‌فرستد و پيام اين اقدام آن است كه ما بر سرقول خود هستيم.

غيب‌پرور رئيس‌جمهور را فردی ولایت مدار خواند و گفت: ما عزت رئيس‌جمهور را مي‌خواهيم و ايشان را فردي ولايت‌مدار، پاي‌كار و همراه مي‌دانيم و به همين خاطر كمك مي‌كنيم.

وي مواضع استاندار فارس را اصولي، خوب، محكم و قوي دانست و گفت: به طور حتم تعامل و اتحاد میان سپاه فجر و استاندار با بصیرت فارس توفیقات زیادی را برای استان به همراه خواهد داشت. ما در موضوع مديريت همراهي خود را با دولت نشان داديم و در موضوع اقتصاد مقاومتي هم آمادگي همراهي داريم.

اراده کمک به دولت در استان فارس وجود دارد

فرمانده ارشد سپاه فارس گفت: سال گذشته سپاه فجر 5 هزار فرصت شغلي ايجاد كرد و امسال اعلام كرده‌ايم به فضل خداوند 20 هزار فرصت شغلي ايجاد خواهيم كرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاكيد براينكه تعامل بين سپاه و دولت در عملياتي كردن راهكارهاي اقتصاد مقاومتي تاثيرگذار است، گفت: متاسفانه در فارس نرخ بيكاري بالا است، جامعه‌اي كه بيكار داشته باشد، در آن معصيت، منكرات و ناهنجاري‌هاي اجتماعي پديد خواهد آمد، بايد به دولت كمك كنيم و اين اراده در استان فارس وجود دارد.

برخی مسئولین  عمل به وظایف عادی خود را حرکت جهادی می نامند!

غيب‌پرور همچنين در بخشي از سخنان خود با انتقاد از برخي اظهارنظرها در خصوص بيانات مقام معظم رهبري و شعار سال، گفت: كلام رهبري را نبايد در اظهارنظرها شهيد كنيم، منظور از مديريت جهادي اول راه‌هاي نو و دوم راه‌هاي ميان‌بر و كار جهادي به‌معناي سوز و گداز داشتن و شب و روز نشناختن و خطر كردن و تكليف باوري و تكليف محوري، البته اين مهم اقتضائاتي هم دارد كه يكي دانش و علم، يكي اعتقاد به كارگروهي و ديگري با برنامه عمل كردن است.

فرمانده ارشد سپاه فارس با اشاره به دیدار بعضی از وزرا با سران فتنه گفت: همه می دانند که کروبی، موسوی و خاتمی از سران فتنه هستند، لذا وزرای دولت که با سران فتنه دیدار نموده اند، استغفار کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران وظایف خود را به عنوان کار جهادی مطرح می کنند، گفت: برخی از دوستان در مصاحبه های خود وظایف عادی را به عنوان کار جهادی عنوان می کنند که این حرکت آنها توجه به کلام ولایت نیست و نباید با کلام ولایت اینگونه برخورد کرد.

وي در خصوص نگاه بيروني هم گفت: دنيا مي‌خواهد انقلاب نباشد، امروز اگر به دنيا اعلام كنيم كه دست از نظام و اسلام و انقلاب و شهدا و رهبري برمي‌داريم، شك نكنيد كه هسته‌اي را به ما مي‌دهند، تحريم‌ها را برمي‌دارند قربان صدقه ما هم مي‌روند، قصه بر سر اسلاميت و داستان بر سر حكومت ديني است كه بر كره‌ي خاكي با موفقيت حاكم شده و تداوم دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس رسيدن به مديريت جهادي را نيازمند افراد مجرب، با انگيزه، معتقد، خلاق و پاک دانست و گفت: پيشنهاد مي‌دهم هر دستگاهي در استان فارس و خاصه دستگاه‌هاي فرهنگي راه‌هاي حركت جهادي را در نظام مديريتي كارآمد، تفسير كنند.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: سپاه فجر در روز سوم فروردین ماه  طی جلسه ای 14 خصوصیت رسیدن به کار جهادی را مشخص کرد که طی چند روز به 16 خصوصیت رسید.

گرامی فرمانده موفق در فارس و کشور

غيب‌پرور با بيان اينكه همه مديران هوشمند و دلسوز هستند، گفت: اين بيان نايب امام زمان(عج) و انجام آن بر ما فريضه و تكليف است، ايشان حتما چيزي را متوجه شده‌اند كه مي‌فرمايند مديريت جهادي، حتما خلا‌هايي وجود دارد، ما در دهه‌ي پيشرفت و عدالت هستيم و پيشرفت و توسعه و ترقي مستلزم داشتن نظامي كارآمد است.

فرمانده ارشد سپاه استان در بخش ديگري از سخنان خود، حميد‌رضا گرامي را از فرماندهان موفق سپاه در فارس و كشور معرفي و تصريح كرد: ايشان منتقل نشده‌اند، براي مدتي به وزارت كشور مامور شده است.

غيب‌پرور جوان‌گرايي در رده‌ي فرماندهان سپاه را يكي از دغدغه‌ها دانست و با بيان اينكه در ميان نيروهاي سپاه پاسداران، فرماندهان جوان و توانمند و متعهد به وفور وجود دارند، گفت: جوانگرايي را باور داريم و بايد حتما محقق شود و ما با دست خود بايد سپاه با عظمت و كارآمد را به دست جوانان پرشور بسپاريم، اين‌كار را شروع كرده‌ايم و با اقتدار ادامه مي‌دهيم.

در اين مراسم ضمن قدرداني از تلاش‌هاي حميدرضا گرامي در مدت تصدي‌اش بر سپاه ناحيه‌ بقيه‌الله (عج) شيراز، محمدجواد قناعتي، به‌عنوان فرمانده جديد اين ناحيه معرفي شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
7
یکی از جمله های بسیار مهم سردار این است:(قصه بر سر اسلاميت و داستان بر سر حكومت ديني است كه بر كره‌ي خاكي با موفقيت حاكم شده و تداوم دارد.)ولی سردار بدان که جوانان این مرز و بوم نخواهند گذاشت اسلام از بین رود.درود بر غیب پرور و درود بر سپاه اسلام همیشه در صحنه
کیانوش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
7
درود بر کلام سردار سپاه فارس
دوست
Iraq
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
3
برادر اسم فرمانده جدید رو اشتباه علام کردی
ایشون جواد قناعتی هستند نه محمد جواد
ضمنا از سردار غیب پرور فرمانده ارشد محترم سپاه فجر به خاطر این انتساب و بها دادن به جوانان و اهتمام ویژه ایشون تقدیر و تشکر داریم
ارزوی موفقیت برای یکایک خادمان ملت و نظام
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
2
تو رو خدا با جوانگرایی انگیزه دیگر دوستان کادر رو از بین نبریید سردار عزیز لطفا بقیه هم در یابید
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
با تقدیم سلام سردار فرماندهی محترم جوان گرایی در سپاه کار خوب و شایسته ای است ولی سردار عزیز به بهانه همین جوان گرایی پاسداران بالای 22 سال خدمت رو دیگه کاملا کنار گذاشتند در هر سازما ن وقتی که مدیران با تجربه می شوند از تجربیاتشون استفاده میکنند ولی متاسفانه در سپاه به بهانه جوان گرایی تعداد زیادی از پاسدارانی که دارای تجربه های خیلی خوب هستند از گردونه مدیریتی خارج کردند و کسی به اونها بها نمی ده بدانید که این کار هم ضربه بر پیکره سپاه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
لطفا اقای غیب پرور در خصوص اقای روحانی پخته تر صحبت نمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
شیرازه چرا انتقاد ها رو نمیذاری؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
درود بر سپاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
درود بر استاندار سلام بر غیب برور و گرامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
1
خاتمی هرگز فتنه گر نیست از خدا بترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
انگار شما فقط صدای موافق را پخش میکنید .بعضی ها هم همینجوری زیر سیبیلی رد میکنید که بگویند بله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
0
درود بر سردار عزیز سپاه فجر و تشکر از این انتصاب ارزشمند