کد خبر: ۵۴۱۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

تیم فجر شهید سپاسی در آخرین بازی لیگ برتر

دیدار تیمهای فوتبال فجر سپاسی و ملوان بندر انزلی در هفته سی ام لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با پیروزی دو بر یک به سود تیم فجرسپاسی به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ارسنی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
0
کاش اصلاً برا باقی موندن نام شهید سپاسی، این تیم به یک مجموعه اقتصادی یا فرهنگی پولدار در فارس منتقل می شد تا سپاه فجر بتونه هزینه هاش رو صرف امور دیگه کنه. مخصووووووووصاً کارهای فرهنگی که حضرت آقا هم روش تأکید دارن برا امسال.
کانون فرهنگی شهیدچمران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
0
دوست عزیز ارسنی
ورزش یکی از بهترین مجاری فرهنگ است.وبه تعبیر مقام عظمای ولایت ورزش دروازه طلایی رسیدن به ارزشهای معنوی است. پس چه شایسته است که با حضور دلسوزان ودغدغه داران فرهنگی هرچه بیشتر در این عرصه تاثیرگذار ورود نمایند تا اولا بتوانند همچون فجرشهیدسپاسی الگویی برای دیگر تیمها باشند، هم نفوذ متکبران متهتک متوقع مرفه مسرف بیت المال امروزی کاهش یابد و هم تماشاگران دیگر شهرها بدانند هم میتوان فوتبالی بود و هم یا زهرا ، یا حسین ، یا مهدی را در ورزشگاه سر داد.
از مسئولین فجر و ورزش استان هم انتظار است با بازگرداندن یا حفظ بازیکنان موثر ودغدغه دار فرهنگی همچون رجب زاده ، سیدمحمدرضاحسینی و . . . به پیشرفت تیم و انتظار دلسوزان فرهنگی پوشش دهند.