کد خبر: ۵۴۱۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

فجر شهید سپاسی راهی پلی اف شد/ برای ماندن فجر دعا کنید

تیم فجر باید با برنده دیدار تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد دیدار کند که برنده آن مسابقه در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت.
به گزارش شیرازه، هفته سی‌ام و نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته با 8 بازی به پایان رسید.
فولاد خوزستان با غلبه بر گسترش فولاد تبریز قهرمان لیگ برتر شد و درانتهای جدول، مس کرمان و داماش گیلان به لیگ دسته اول سقوط کردند و فجرسپاسی به پلی‌آف راه پیدا کرد.

تیم فجر سپاسی امروز اگرچه با نتیجه دو بر یک ملوان را شکست داد و 29 امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل 14- نسبت به تیم هم‌امتیازش یعنی ذوب آهن (تفاضل گل 12-) در رده چهاردهم جدول لیگ قرار گرفت و راهی بازی پلی‌آف شد.

تیم فجر باید با برنده دیدار تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد دیدار کند که برنده آن مسابقه در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت.

گل‌های فجر در این بازی را سیامک کوهنورد(9) و سمیر بکریچ(66) و تنها گل ملوان را امیرحسین فشنگچی(80) به ثمر رساند.
محمود یاوری سرمربی کهنه کار فجر شهید سپاسی که گویا دل پری از کلیت فوتبال ایران داشت، گفت: مسئولان اگر تا الان دقتی نداشتند باید با ذره بین به این فوتبال نگاه کنند.

وی افزود: در این فوتبال کثیف ملوان و مس خیلی شرافتمندانه بازی کردند اما در این هفته آخر حق به حق دار نرسید.

یاوری با بیان اینکه اگر حرف بزنیم می گویند زیاد حرف می زد اگر حرف نزنیم هیچکس به فکر ما نیست، ادامه داد: امسال با این بازی هشت مسابقه است که داور به ضرر ما سوت می زند  و متاسفانه هیچکدام از مسئولان فکری برای دفاع از تیم ما نکردند.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: ما به پلی آف می رویم و با برد در آن بازی در لیگ برتر می مانیم اما مسئولان امر باید برای تیم فجر به فکر راه چاره باشند.

گرچه محمود یاوری با اعتماد کامل به شاگردان خود، خبر از ماندن این تیم در لیگ برتر می‌دهد اما مردم شیراز برای تنها تیم شهید در لیگ برتر، دعا کنند...


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علي از قم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
0
اين هم نتيجه تعويض مربي بومي!ديديد مشكل از شاغلام نبود؟! ديديد نتايج ضعيف آقاي ياوري را؟اگر تيم در ليگ ماند لطفا مربي كهنه كار وبي ادعا ومتدين شيرازي جناب شاغلام پيرواني را به كار برگردانيد
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
0
کارازدعاگذشته باید کارکرد