کد خبر: ۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

رادیو فارس صدرنشین شبکه‌های رادیویی مراکز شد

براساس اعلام رسمی اداره‌کل صدای استان‌ها، مرکز فارس با کسب ۷۹.۹۶ امتیاز یک سال دیگر در صدر شبکه‌های رادیویی سی و دوگانه مراکز کشور قرار گرفت.

به گزارش  شیرازه به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، براساس اعلام رسمی اداره کل صدای استان‌ها، به دنبال نتیجه ارزیابی شبکه‌های رادیویی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 92، بار دیگر رادیو برتر به فارسیان فرهیخته اختصاص یافت و سبب شادی و نشاط مردم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شد.

این ارزیابی سالانه براساس کسب امتیاز برنامه‌های رادیویی در طول سال است و به صورت روزانه، ماهیانه، فصلی و در نهایت سالانه نتیجه ارزیابی اعلام می‌شود که مرکزفارس با کسب 79.96  امتیاز با اختلاف معنادار با مرکز بعدی بالاترین امتیاز را کسب کرد و یک سال دیگر در صدر شبکه‌های رادیویی سی ودوگانه مراکز کشور قرار گرفت.

ارزیابی برنامه‌های پخش شده از رادیو، چگونگی برگزاری جلسات ارزیابی در هر مرکز، تعداد برنامه‌ها و عوامل موفق حرفه‌ای، میزان افزایش و رضایت مخاطب، ویژگی‌ چیدمان برنامه‌های رادیویی،  برنامه‌ریزی سالانه رادیو، کمیت وکیفیت جلسات طرح برنامه رادیو، اقدامات ابداعی و فوق العاده، ارتباط موثر و همکاری خوب با حوزه ستادی از جمله شاخص‌های مدنظر در ارزیابی است.

انجام سفارشات تولیدی اداره کل صدای استان‌ها، کیفیت وکمیت حضور درجشنواره‌های داخلی وبین‌المللی، اجرای مشترک حضوری وغیر حضوری با سایر شبکه‌ها، ارتباط موثر با شبکه‌های ملی از دیگر شاخص‌های ارزیابی مراکز صدای استان‌ها است.

در سایه لطف و عنایت پروردگار متعال و تلاش شبانه‌روزی هنرمندان رادیو فارس، در تمام شاخص‌ها مرکز فارس افتخار آفرید و برتری در بین شبکه‌های رادیویی استان ها بار دیگر به مرکز فارس رسید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان