کد خبر: ۵۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرکل کمیته امداد فارس:

مددجویانی که برای دریافت یارانه ثبت نام نکردند به کمیته امداد مراجعه کنند

آن دسته از مددجویانی که تاکنون موفق به ثبت نام مرحله دوم دریافت یارانه نشده اند تا پانزدهم اردیبهشت ماه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.
به گزارش شیرازه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان این خبر اظهار داشت: آن دسته از مددجویانی که تاکنون موفق به ثبت نام مرحله دوم دریافت یارانه نشده اند تا پانزدهم اردیبهشت ماه به  دفاتر کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.

علی الهیاری گفت: از آنجايي كه برخي از مددجويان تحت حمايت اين نهاد به دلايل مختلف از قبيل سكونت در روستا‌هاي محروم و صعب‌العبور، عدم دسترسي به مراكز ثبت نام، عدم دسترسي به حساب بانكي يارانه، عدم اطلاع دقيق از زمان ثبت نام، كهولت سن، بيماري، بستري در بيمارستان و... نتوانسته‌اند در موعد مقرر در مرحله‌ي دوّم ثبت نام يارانه‌ها ثبت نام کنند دفاتر كميته‌ امداد امام خميني (ره)  در استان در حال تنظيم ليست اين دسته از افراد جهت ارائه به دولت به منظور برقراري يارانه‌ آنان مي‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: مددجويان بازمانده از ثبت نام در مرحله‌ي دوم در صورتي كه متقاضي يارانه مي باشند باید با دراختيار داشتن كارت ملي سرپرست خانواده و افراد تحت تكفلشان و شماره‌ حساب يارانه خانوار حداكثر تا تاريخ پانزدهم ارديبهشت ماه جاري در ساعات اداري به دفاتر اين نهاد در سطح استان مراجعه نمايند.

الهیاری با تاکید براین که  مهلت ذکر شده  تمديد نمي شود، خاطر نشان کرد: انتظار مي رود با توجه به شرايط خاص اقتصادي اين گروه از اقشار جامعه، دولت مشكل اين افراد را برطرف کند.

نظرات بینندگان