کد خبر: ۵۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

رکوردی دیگر برای فارس؛ 11 پزشک در یک خانواده

نجمه و محمد امین نوه های خانواده پزشک عمومی هستند و آقای قاسمی همسر نجمه پزشک دهان و دندان است. سارا و ریحانه دو عروس حاج علی مرادیان پزشک عمومی و حمزه داماد وی متخصص اطفال می باشد.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، شهرستان داراب با وجود کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان، نخبگان زیادی را به جامعه علمی کشور تحویل داده است. دارابی های زیادی با مدارک عالی دانشگاهی در نقاط مختلف دنیا مشغول خدمت به جامعه هستند که داراب آنلاین قصد دارد به مرور به معرفی ایشان بپردازد.

خانواده منصوری از روستای تاریخی و زیبای نوایگان که چهار فرزند پزشک و دانشجوی دکترا را تحویل اجتماع داده بود در بهمن ماه سال گذشته معرفی اما سوژه امروز داراب آنلاین خانواده نخبه پروری از دیار جنت شهر داراب است.

حاج علی مرادیان پدر 66 ساله جنت شهری حدود بیست سال در کشورهای حاشیه خلیج فارس کار کرده و در سال های اخیر به باغداری مشغول بوده است. او هر چند تا کلاس دوم ابتدایی بیشتر درس نخوانده اما فرزندان نخبه‌ای را به جامعه تحویل داده است.

یازده پزشک در خانواده مرادیان!

حاج علی دارای 13 فرزند است که 11 فرزند، نوه، عروس و داماد او پزشک و تحصیل کرده دانشگاه های دولتی هستند! محمد، حسین، آمنه، مرضیه و عاطفه پنج فرزند وی به ترتیب دامپزشک، پزشک عمومی، دارو ساز، متخصص دندانپزشکی و پزشک عمومی هستند.

 نجمه و محمد امین نوه های خانواده پزشک عمومی هستند و آقای قاسمی همسر نجمه پزشک دهان و دندان است. سارا و ریحانه دو عروس حاج علی مرادیان پزشک عمومی و حمزه داماد وی متخصص اطفال می باشد.

حاج علی یازده فرزند دارد که دیگر فرزندان خانواده نیز تحصیل کردگان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در رشته های غیر پزشکی هستند.

آقای مرادیان به خبرنگار داراب آنلاین گفت: در ابتدای ازدواجمان در سال 1345 نه خانه‌ای داشتیم و نه ملک و املاکی! در خانه ای گلی زندگی می کردیم که با خواست خدا و تلاش امروز الحمد ا... زندگی خوبی داریم. از فرزندانم راضی هستم و مرتب به ما سر می زنند.

نظرات بینندگان