کد خبر: ۵۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

پاک فطرت: 2 ایستگاه جدید آتش نشانی در شیراز افتتاح می شود

شهردار شیراز گفت: از هیچ گونه حمایتی از سازمان آتش نشانی فروگذار نمی کنم.
به گزارش شیرازه، مهندس علیرضا پاک فطرت در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، با تأکید بر نقش کلیدی این سازمان در ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی شهروندان، اظهار داشت: تعهد، ایثار و شبانه روزی بودن، شاخصه اصلی کارکنان این سازمان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شیراز،‌ وی آموزش کارکنان را مهمترین اصل در تمامی بخش ها بویژه سازمان آتش نشانی دانست و افزود: آموزش ضمن خدمت برای کارکنان سازمان آتش نشانی برای آمادگی روحی و جسمی و نیز برخوردار شدن از دانش روز، در صدر برنامه های این سازمان برای سلامت کارکنان باشد.

شهردار شیراز با اشاره به اهمیت ایمن سازی محوطه وقوع خطر پیش از عملیات، گفت: امیدوارم با تزریق نیروهای جدید منتخب در آزمون سال گذشته، بتوانیم بر توان این مجموعه ی تأثیرگذار بیفزاییم.

علیرضا پاک فطرت با تأکید بر لازم و ملزوم بودن 2 عنصر تعهد و تخصص در کارکنان سازمان آتش نشانی، تصریح کرد: کارکنان این سازمان به دلیل زیرکی که دارند در تمامی موارد چشم بینای شهرداری باشند و مشکلات را در تمامی مسایل شهری گزارش دهند.

وی بر استفاده از تمامی تجهیزات به روز در سازمان آتش نشانی تأکید کرد و افزود: در این سازمان تجهیزات لازم است اما کافی نیست و درایت و تفکر است که تکمیل کننده و راهگشا خواهد بود.

شهردار شیراز با بیان اینکه با حمایت شورای اسلامی شهر،2 ایستگاه جدید آتش نشانی بزودی در شیراز افتتاح می شود به  شهروندان اطمینان داد که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از هیچگونه تلاشی کوتاهی نمی کند.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش نشانی، ادامه داد: شهروندان نظرات کارشناسان این سازمان را در ساخت و سازها لحاظ کرده و این موضوع را اولین گام در ساخت و ساز قرار دهند.

سازمان آتش نشانی پیشرو در بهره گیری از تجهیزات به روز در کشور

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: این سازمان در بهره گیری از تجهیزات به روز در کشور سرآمد است.
رامین طالبی در این جلسه ضمن ارائه گزارش از فعالیت ها و عملکرد این سازمان، با اشاره به تلاش شبانه روزی و جهادی، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی در بحث ثبت گزارش، تحلیل وقایع، جی پی اس و برخورداری از نرم افزارها و سخت افزارهای خاص در کشور پیشرو و الگو است.
گفتنی است چهارشنبه آخر سال 92 در شيراز برخوردي بين ماموران نيروي انتظامي و آتش‌نشاني شيراز ايجاد شده بود، اما کسی از کم و کیف ماجرا مطلع نشد و در فرودین ماه امسال گرچه در جلسه شورای شهر، به این موضوع هر چند به طور گذرا اشاره شد اما ماهيت و جزئيات حادثه‌ تا تاکنون مسکوت مانده است.
نظرات بینندگان