کد خبر: ۵۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
فرماندار خرامه:

ثمره وحدت در خرامه انتخاب دکتر اسماعیلی به عنوان نماینده مجلس بود!

علاوه بر پی گیری های تامین آب شرب و صنعتی از سد درودزن، یک میلیارد تومان بودجه جهت اتصال آب چاه کوه سیاه به مدار آب خرامه اختصاص یافته است.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، احسان خازن فرماندار خرامه ضمن تشکر از نقش آفرینان عرصه خدمتگزاری به مردم به تشریح صحبت های خود در مباحث مختلفی همچون وضعیت کنونی شهرستان، وضعیت پیش رو و وظایف فرمانداری پرداخت.

وی از بی توجهی ها و بی مهری ها به این شهرستان سخن به میان آورد و گفت: سالها شاهد آن بودیم که این شهرستان مورد بی توجهی قرار گرفته بود، مصداق بارز آن، پیشرفت سایر شهرستان های استان فارس نسبت به خرامه بود.

خازن، مشکل آب کشاورزی را یکی از مهمترین دغدغه های مردم عنوان کرد و گفت: به همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طی دو سال گذشته شش مرحله رها سازی آب داشتیم، این در حالی بود که سال 92 کم بارش ترین سال در 40 سال اخیر بوده است.

فرماندار خرامه به پروژه محور خرامه شیراز که چند سالیست در حال بهسازی است اشاره کرد و گفت: مسیر خرامه شیراز محور فرعی قلمداد شده بود، راه روستایی بود ولی الان به محور اصلی تبدیل شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به سایر پروژه های مواصلاتی ادامه داد: پروژه جاده خرامه نی ریز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفته و قرار است در سه مقطع، فعالیت آغاز شود، اتصال جاده خرامه به بزرگراه خاوران ارسنجان با جدیت در حال انجام است، روکش جاده خرامه مرودشت با اعتبار ملی 8 میلیاردی پایان یافت و مطالعات آن جهت تبدیل شدن به محور اصلی در حال انجام است.

خازن، ضمن ابراز خرسندی از آماده شدن شهرک صنعتی به عنوان مهمترین بستر سرمایه گذاران در این شهرستان بیان داشت: شهرک صنعتی خرامه با هزینه 4 میلیاردی آماده استقرار سرمایه گذار می باشد.

فرماندار خرامه، این شهرستان را فعال ترین شهرستان در عرصه گازرسانی معرفی کرد و گفت: قبل از حضور نماینده بومی در مجلس شورای اسلامی، تنها یک روستا از نعمت گاز بهره مند بود اما بحمدلله امروز 7 پروژه فعال گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان در حال انجام است.

وی مشکل آب آشامیدنی منطقه را یکی دیگر از مسائل مهم شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: علاوه بر پی گیری های تامین آب شرب و صنعتی از سد درودزن، یک میلیارد تومان بودجه جهت اتصال آب چاه کوه سیاه به مدار آب خرامه اختصاص یافته است.

خازن، با اشاره به افتتاح کارخانه 3300 تنی سیمان خرامه ادامه داد: پی گیری این طرح و ارتباط با شرکت های کره ای در حال انجام است، پس از طراحی، ساخت و ساز آغاز می شود، این کارخانه یک کارخانه جدید با تکنولوژی جدید و نیروهای جدید خواهد بود.

وی، خرامه را در آستانه افقی روشن برشمرد و گفت: تمام این پیشرفت ها و دست آوردها در حالی اتفاق افتاده است که کشور با مشکلات خاص اقتصادی مواجه است، اگر خرامه را با سایر شهرستان ها مقایسه کنیم، ما در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته ایم.

فرماندار خرامه، مهمترین اولویت های کاری خود را اینگونه بیان کرد: پروژه های شهرستان را به صورت روزانه پی گیری می کنم، وقت سوزی نباید اتفاق بیفتند، باید طوری کار کنیم که وقت نماینده به خاطر مسائل جزیی تلف نشود، دستگاه های اجرایی ضمن بالابردن کیفیت و نظم و انضباط اداری باید طوری کار کنند که پروژه های عظیم به سرانجام برسد.

خازن ادامه داد: با برنامه ریزی قبلی به صورت اثر بخش در بین مردم حضور خواهیم یافت تا از نزدیک مشکلات مردم را حل کنیم، جلسات بی اثر را کم کرده و روی جلسات اثر بخش و کارآمد تمرکز خواهیم کرد.

رییس شورای اداری شهرستان ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان، وی را شخصیتی معنوی، مدیری توانمند و استادی برجسته معرفی کرد و گفت: با حضور حجت الاسلام صباحی وحدتی در شهرستان شکل گرفت که ثمره آن  انتخاب دکتر اسماعیلی به عنوان نماینده مجلس بود، وظیفه ما این است که این وحدت را حفظ کنیم چرا که حجم پروژه های شهرستان ثمره این وحدت است.

نظرات بینندگان