کد خبر: ۵۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

پروژه «جنت» از مصوبات سفر رهبری به فارس در هفته دولت افتتاح می شود

این پروژه شامل دو فاز توان بخشی و اسکان جانبازان تحت درمان و همچنین فاز فرهنگی ورزشی است که تقریبا 98 درصد پیشرفت کار داشته است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، مدیر کل بنیاد شهید استان فارس گفت: پروژه جنت با متراژ 18 هزار و 500 مترمربع از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس است که در سال 86 کلنگ زنی شد.

محمود پاکدل در حاشیه بازدید استاندار فارس از پروژه جنت اعلام کرد: این پروژه شامل دو فاز توان بخشی و اسکان جانبازان تحت درمان و همچنین فاز فرهنگی ورزشی است که تقریبا 98 درصد پیشرفت کار داشته و تا کنون حدود 200 میلیارد ریال هزینه احداث آن گردیده است.

وی با بیان اینکه مکاتباتی با بنیاد شهید مرکز انجام شده است، گفت: درخواست تجهیز این مرکز مطرح شده است که در صورت تحقق، این مرکز همزمان با ایام هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس با اشاره به بازدید استاندار فارس از پروژه جنت و دیدار با جانبازان تصریح کرد: با دستور استاندار محترم مقرر شد در بخشی که برای اتمام کار و پرداخت مطالبات پیمانکار بر عهده استان است، تسریع شود. همچنین مقرر گردید یک وقت ملاقات با نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید گرفته شود که به اتفاق آقای استاندار دیداری را با حجت‌الاسلام شهیدی داشته باشیم و در خصوص تسریع در تجهیز مرکز مذاکره کنیم تا ایثارگران استان از هفته دولت به بعد بتوانند از این کار خوبی که در استان انجام شده، بهره برداری کنند.

پاکدل افزود: در این جلسه جانبازان قطع نخاعی در رابطه با درمان و ورزششان مشکلاتی داشتند که با استاندار در میان گذاشتند و با توجه به حضور دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جلسه و تماس با آقای کمانه، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، مقرر شد در این دو زمینه هم پیگیری های لازم انجام شود و مشکلات درمان و ورزش جانبازان نخاعی نیز حل شود.
نظرات بینندگان