کد خبر: ۵۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
در سومین سمینار بین المللی سلامت زنان صورت گرفت:

محقق برتر کشور در زمینه سلامت بانوان معرفی شد

دکتر فهیمه رمضانی تهرانی موفق به کسب عنوان محقق برتر سومین سمینار بین المللی سلامت زنان شد

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محقق برتر سلامت بانوان کشور در سومین سمینار بین المللی سلامت زنان که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، معرفی گردید.

با توجه به اهمیت سلامت بانوان، دبیرخانه سمینار بین المللی سلامت زنان که در مرکز تحقیقات سياستگذاري سلامت، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مستقر است، از سومین دوره این سمینار اقدام به انتخاب محقق برتر در این حیطه نموده و بر هیمن اساس، شیوه نامه انتخاب محقق برتر تنظیم و پس از تصویب در دبیرخانه این سمینار به مرحله اجرا درآمد.

انتخاب محقق برتر بر اساس انجام تحقیقات تأثیرگذار بر سلامت زنان، کیفیت و کمیت مقالات منتشر شده توسط محقق بوده و با توجه به این اصل، تعداد مقالات چاپ شده در نمایه های بین المللی، تعداد مقالات چاپ شده در مجلات با ضریب تاثیر بالا و تعداد ارجاعات به مقالات مدنظر قرار گرفته شده و در نخستین دور از انتخاب محقق برتر، دکتر فهیمه رمضانی تهرانی موفق به کسب عنوان محقق برتر سومین سمینار بین المللی سلامت زنان شد که لوح تقدیر و نشان ویژه سلامت زنان به رسم یادبود به وی اهدا گشت.

علاقه مندان و پژوهشگران می توانند برای آگاهي از شیوه انتخاب در سمينار هاي آتي به پایگاه اینترنتی مركز تحقيقات سياستگذاري سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشاني Health-policy.sums.ac.ir مراجعه كنند.

نظرات بینندگان