کد خبر: ۵۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

فعالان بسیجی رسانه‌های فارس: آماده ایم در عراق و سوریه از حرمین شریفین دفاع کنیم

فعالان بسیجی رسانه های استان فارس در حمایت از مردم عراق و سوریه در مقابل فتنه انگیزی گروهک های تروریستی تکفیری بیانیه‌ای صادر کردند.
به گزارش شیرازه، فعالان بسیجی رسانه های استان فارس در حمایت از مردم عراق و سوریه در مقابل فتنه انگیزی گروهک های تروریستی تکفیری با صدور بیانیه‌ای وحشی‌گری های این تروریست‌ها را محکوم و اعلام کردند، آماده‌اند تا از حرمین شرفین در عراق دفاع کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
گروهک های تکفیری، وهابی و سلفی به پشتوانه جبهه ضد مقاومت غربی- عربی، سوریه و عراق را به میدان کارزاری بین المللی برای نشانه روی اسلام ناب محمدی(ص) و نابود کردن جبهه مقاومت تبدیل کرده اند. فتنه عراق و حمله به شهر مقدس سامرا و پراکندن گرد سیاه ترور در دیگر مناطق کشور عراق، ادامه جنایات تروریست هایی است که با نامهای تکفیری، وهابی و سلفی، علیه اسلام ناب محمدی، شمشیر از نیام بیرون کشیده‌اند و با چشمان و گوش هایی بسته، شعار مقدس «الله اکبر» را از حلقوم آلوده خویش، فریاد می‌کشند و برخلاف شریعت اخلاق‌مدار آخرین رسول خدا(ص)به کشتار مظلومان و بی‌گناهان می‌پردازند.جهان باید بداند حماقت ها و دشمنی‌های داعش ـ اینک در عراق و پیش از این در سوریه ـ نگاه رسانه های انقلابی را از دشمنان اصلی دور نکرده است.

دشمنان اصلی اسلام ناب محمدی(ص) کسانی‌اند که از طریق دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی خود، تکفیریها را، برمی‌انگیزانند و منابع مالیشان را تأمین می‌کنند. آمریکا و هم پیمانانش مسئول حمایت از تروریست هایی هستند که خون سوری ها و عراقی ها را میریزند. بدون شک شکست توطئه های غرب، صهیونیست ها، رژیم های مرتجع عربی و گروه های تندرو در سوریه و عراق، حتمی است و مردم سوریه وعراق بدانند، با استقامت، همه توطئه ها را خنثی خواهند کرد و پیروزی قطعی را در پی خواهدداشت.

چند سال از تلاش های دولت های غربی و رسانه های شان برای بستن اتهام های دروغ به دولت و مردم سوریه و قربانی نشان دادن جلادان می گذرد؛ این در حالی است که نظام سوریه با تروریست های مسلح سازماندهی شده ای مواجه است که بعضا حتی خارجی هستند و برای ایجاد رعب و وحشت به سوریه گسیل شده اند. سوریه تنها قربانی حمله مسلحانه نشده، بلکه قربانی جنگ رسانه ای گسترده وهدفمندی نیز قرار گرفته است که نشانه های آن را می توان در بسیاری از تصاویر منتشره شده از " سوریه " یافت که اساسا در سوریه گرفته نشده اند.

بسیاری از رسانه ها در اروپا و خاورمیانه تحت نظر آمریکا و رژیم صهیونیستی در این تبلیغات ننگین مشارکت و به اشتباه گمان می کنند می توانند بدون مجازات به نام قانون و جنگ خیر با شر، سخن پراکنی کنند.

ما فعالان بسیجی رسانه‌های استان فارس به عنوان نمایندگان افکار عمومی ملت شریف و بزرگوار ایران ضمن محکومیت جنایات وحشیانه گروهک های تکفیری و اعلام حمایت از مواضع مردم مظلوم سوریه و عراق و اظهار همدردی با آنان به دلیل تحمل دردها و آلامی که شرایط سختی برای زندگی به دور از آسایش و امنیت را فراهم ساخته، یک بار دیگر اعلام می‌کنیم جنگ رسانه ای هدایت شده علیه مردم سوریه و عراق علاوه بر غرب از سوي برخي از كشورهاي جهان عرب نيز حمايت و هدايت مي شود و در اين مورد شبكه هاي خبري مانند «الجزيره و العربيه» كه متعلق به قطر و عربستان سعودي است حتي گوي سبقت را از همتايان غير عرب خود در تعميق جنگ رسانه اي بر ضد مردم این دولت ها نیز ربوده اند.بي شرمي بوق هاي تبليغاتي غربی – عربی به جایی رسیده که آنها با برنامه سازی و هجمه رسانه ای «جلاد را قربانی» و «قربانی را جلاد» معرفی کرده و به حمایت همه جانبه از گروهک های تکفیری و سلفی مبادرت می ورزند بگونه ای که این رسانه ها که بانگ حقوق بشریشان گوش فلک را کر کرده است در مقابل جنایت های هولناک این گروهک های تروریستی نه تنها سکوت می کنند بلکه آنها را نماینده واقعی مردم آن دولت ها دانسته و از این جنایت ها نیز حمایت می کنند.

ما  فعالان بسیجی رسانه های استان فارس ضمن حمایت از فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق علیه گروه تروریستی داعش، اعلام میکنیم: آماده ایم با حضور و عمل به تکلیف دینی خود برای دفاع از حرمین شریفین در عراق و سوریه در پاسخ به ندای شهدای عزیز مدافعین حرم بویژه شهید والامقام استان فارس شهید سردار عبدالله اسکندری، جنایات این گروهک تکفیری و البته حامیان آنان را به گوش جهانیان رسانیده و بتوانیم همرزمان رسانه ای خود در عراق و سوریه را در این نبرد رسانه ای نامتقارن و نابرابر یاری دهیم.
نظرات بینندگان