کد خبر: ۵۷۰۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

لولوسازی از داعش همچنان ادامه دارد! +عکس

رسانه های داخلی بدون آگاهی و همسو با جنگ روانی داعش، تصویر قدرتمندی از این گروهک تروریستی را به مخاطب ارایه می دهند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ در حالی که بسیاری از کارشناسان رسانه معتقدند در تصویرسازی از قدرت داعش در ایران اشتباهات بزرگی از سوی رسانه ها صورت گرفته، سایت انتخاب دو خبر متضاد با هم در خصوص قدرت داعش را به عنوان تیتر یک و دوی خود برگزیده. تیتر یک از قدرت بسیار بالای این گروهک تروریستی حکایت دارد و تیتر دو از عقب نشینی این گروه از عراق به دلیل ضعف بسیار!


دکتر رضائیان یکی از اساتید برجسته روزنامه نگاری در ایران در این خصوص در گفتگو با ایسنا گفته است: تفکری که امروز در ذهن مخاطب ایرانی ایجاد شده، این است که داعش با لشگری عظیم در حال فتح عراق و رسیدن به مرزهای ایران است. اما آن چیزی که تحلیل درست موضوع به ما نشان می‌دهد، این است که چنین فرضیه‌ای با واقعیت منطبق نیست. پس این موضوع قابل توجه می‌شود که چه ضعفی می‌تواند چنین تفکری را در مخاطبی که یک گردان از سپاه کشورش می‌تواند گروه داعش را جمع کند، به وجود آورد؟ آیا رسانه‌های ما ناخودآگاه، خود به بخشی از آن لشگر خیالی تبدیل نشده‌اند؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فرزام اسدپاسکی
United States of America
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
0
اینا دیگه خیلی پر رو شدن. دو تا تیر هوای زدن فکر کردن چه خبره. جرات دارین به مرز ایران نزدیک بشین تا بفهمین چه جوری پدرشونو در میاریم.
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
1
ادمهاي ترسو قاتل مي شوند
داعش اگه عرضه داشت و ادم بودند
بچه ها رو سر نمي بريدند
iranian
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
1
اينا خونشان مباح است بشتابيم براي سر كوب داعشي ها