کد خبر: ۵۷۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان پاسخ داد

آیا حضور توفیقی در دفتر آیت‌الله ایمانی به معنای تائید نظرات اوست؟

مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس در خصوص حضور توفیقی در دیدار دکتر عارف با آیت‌الله ایمانی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شیرازه یک تشکل دانشجویی معلوم الحال در دانشگاه شیراز طی روزهای گذشته سعی کرده است تا در واکنش به تمجید دانشجویان از دکتر عارف و اعتراض به حضور توفیقی در دانشگاه، این‌گونه وانمود کند که توفیقی مورد تائید آیت‌الله ایمانی است چرا که در دیدار عارف با ایشان، توفیقی نیز حضور داشته است! شیرازه برای بررسی چند و چون این استدلال گفتگویی کوتاه با حجت الاسلام تقی‌زاده مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس انجام داده است.

تقی‌زاده با اشاره به درخواست دکتر عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برای دیدار با آیت‌الله ایمانی که چندی قبل صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به این‌که دکتر عارف و مواضع وی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و یکی از شخصیت‌های فعال و برجسته کشور محسوب می‌شود که هم اکنون نیز در مجمع تشخیص مصلح نظام عضویت دارد، آیت‌الله ایمانی درخواست وی را پذیرفت.

وی با بیان‌ این‌که عمده کسانی که برای دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس درخواست می‌دهند، هنگام حضور در دفتر، هیئتی چند نفره را نیز با خود به همراه می‌آورند، به مسئله حضور توفیقی در این دیدار اشاره کرده و گفت: پس از آغاز دیدار مشخص شد که یکی از افراد همراه عارف، دکتر توفیقی وزیر علوم دولت دوم اصلاحات بوده است.

مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حضور توفیقی در این دیدار دو نکته را لازم به تبیین دانست؛ نخست این‌که: توفیقی مانند سایر اعضایی که همراه عارف بودند، کوچک‌ترین سخنی بر زبان نیاورد و صرفا مستمع بود و دومین نکته هم این‌که آیت الله ایمانی دکتر عارف را به حضور پذیرفته است و مانند تمامی دیدارها، همراهان به احترام شخص درخواست کننده دیدار، در جلسه حاضر می‌شوند و نمی‌توان این‌گونه تحلیل کرد که هیئت همراه وی هم الزاما مورد تائید یا رد ایشان هستند و بر همین اساس، حضور دکتر توفیقی در دفتر آیت‌الله ایمانی صرفا به دلیل حضور او در هیئت همراه دکتر عارف بوده است نه تائید وی از سوی آیت‌الله ایمانی.

به گزارش شیرازه، توفیقی یکی از اشخاص برجسته ای است که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نظام را متهم به تقلب گسترده در انتخابات کرده و در تحصن برخی اساتید در مسجد دانشگاه تهران به عنوان نماینده میرحسین موسوی که از سوی او رئیس جمهور قانونی کشور خوانده شد! سخنرانی کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
1
از توجیه تان سپاسگزارم
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
1
اصحاب فتنه انقدر وقاحت دارند كه از هر مستمسكي براي لاپوشاني خيانت خويش استفاده ابزاري مي كنند.