کد خبر: ۵۷۱۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

استاندار فارس: نباید ضعف‌های خود را با سرپوش تحریم بپوشانیم/ همه با پیشنهادات خوب مدیریت استان را یاری دهند

با بخش خصوصی رفیق و با تمام وجود کنار آنها هستیم و اگر بخش خصوصی از حمایت دولت و مجلس برخوردار شود، راه خود را بلد است.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، سید محمد احمدی در جلسه اعضای کمیسیون حمایت از تولید ملی با فعالان اقتصادی و مدیران استان فارس که در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا توانمندی‌های مختلف استان شکوفا و در کنار تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف فعالیت‌ها نیز مرتفع شود.

استاندار فارس با بیان اینکه همه افراد می‌توانند پیشنهادات خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی ارائه کنند، گفت: استانداری فارس متعلق به هیچ گروه خاصی نیست و همگان می‌توانند با پیشنهادات خوب خود مدیریت استان را یاری دهند.

وی با اشاره به‌عنوان سال جاری و نیز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: باید باور کنیم همه دلسوزیم و هر کس مسئولیتی دارد، سکان‌دار است و مسئولیتی فراگیرتر بر عهده دارد باید در برابر تاریخ پاسخ‌گو باشد.

احمدی با معرفی اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصادی درون زا با توجه به امکانات و ظرفیت های داخل و شکوفایی و استفاده از ظرفیت همه جانبه این امکانات، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند در رونق اقتصادی مؤثر باشد، توجه به فضای کسب و کار است که متأسفانه کشور وضعیتی مطلوبی ندارد.

استاندار فارس با تأکید بر هم‌افزایی بین قوا برای برآوردن انتظارات ملت، خاطرنشان کرد:‌ مردم به برون‌داد فعالیت‌ها می‌نگرند و در این راه نمایندگان مردم در مجلس به ثبات قوانین توجه داشته باشند و از بخشنامه‌های متضاد و متناقض جلوگیری کنند.

احمدی با اشاره به وجود 10 درصد ذخایر و کمتر از یک درصد جمعیت دنیا در ایران، اظهار کرد: مشکلات موجود نشن می‌دهد که یا عزمی برای رفع وجود نداشته یا اینکه مسئولان همدل نبوده‌اند.

وی با اشاره به نقش بخش غیردولتی در رونق اقتصادی کشور، تصریح کرد: با بخش خصوصی رفیق و با تمام وجود کنار آنها هستیم و اگر بخش خصوصی از حمایت دولت و مجلس برخوردار شود، راه خود را بلد است.

استاندار فارس با بیان اینکه حمایت از تولید می تواند سرزندگی و نشاط ایجاد کند،‌ گفت: هم منبع انسانی و هم منابع مالی در کشور و استان وجود دارد و نباید ضعف‌های خود را با سرپوش تحریم بپوشانیم چرا که ما مرد میدان‌های بزرگ مثل میدان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
1
آقای استاندار شعار نده فیروزآباد یک ماهه نه فرماندار داره نه سرپرست !!!
شهروند شیرازی
Germany
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
0
خدمت استاندار محترم عرض کنم که آیا قول می دهید که اگر پیشنهاد دادیم مثل قضیه برجها تهدیدمان نکنید؟
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
0
با سلام دوستان در حوزه وزارت كشور آقاي دكتر احمدي از متخصصين و صاحب نظران و فردي كار بلد هست واقعا بايد قدر اين سيد بزرگوار را دانست خسته نباشي سيد اميدوارم جدت فاطمه زهرا ياورت باشد در ياري رساني به محرومين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
0
استاندار واقعی فارس اقای موسوی است