کد خبر: ۵۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۳
رئیس آموزش و پرورش خبر داد:

850 داوطلب کنکور 93 در قیروکارزین

دانیال رستمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار پرگون از آمادگی این اداره برای برگزاری آزمون کنکور سال 93 خبر داد.
به گزارش شیرازه دانیال رستمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون از آمادگی این اداره برای برگزاری آزمون کنکور سال 93 خبر داد.

وی گفت: کنکور سال 93  در روزهای 5 و 6 و 7 تیر ماه با حضور بیش از 850 داوطلب در رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه در شهرستان قیروکارزین برگزار می شود. رستمی در خصوص حوزه های برگزاری کنکور گفت: برگزاری این آزمون ها در قیروکارزین در سه حوزه دبیرستان تربیت، هنرستان الزهرا و هنرستان شهید مرادی شهر قیر انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش قیروکارزین در ادامه به آمار تفکیکی حضور دختران و پسران شهرستان در کنکور گفت: آزمون رشته ریاضی و فیزیک با حضور  63 نفر پسر و 28 نفر دختر صبح روز پنج شنبه 5 تیرماه برگزار می گردد و در عصر روز پنج شنبه آزمون رشتههنر با حضور 7 نفر پسر و 15 نفر دختر انجام خواهد شد. وی ادامه داد: آزمون رشته علوم تجربی صبح روز جمعه 6 تیر ماه با حضور 361 نفر دختر و 152 نفر پسر برگزار می گردد و آزمون زبان های خارجه نیز عصر روز جمعه با حضور 9 نفر پسر و 24 نفر دختر در قیروکارزین برگزار می شود و همچنین آخرین آزمون کنکور نیز که صبح روز شنبه 7 تیرماه در رشته علوم انسانی برگزار می گردد تعداد 135 نفر دختر و 70 نفر پسر در آن شرکت خواهند کرد.

رستمی در خصوص آمادگی اداره آموزش و پرورش شهرستان برای برگزاری کنکور گفت: تمامی اقدامات برای برگزاری کنکور از قبیل مکان و وسایل سرمایشی که از مهمترین دغدغه ها برای اولیا می باشد و همچنین عوامل اجرایی این آزمون نیز انتخاب شده اند.

وی در پایان از همکاری فرمانداری شهرستان، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مدیریت برق، آبفای شهری، شهرداری شهر قیر، مخابرات، اولیای دانش آموزان و تمامی کسانی که به این اداره در برگزاری کنکور امسال کمک کرده اند تشکر کرد. 

نظرات بینندگان