کد خبر: ۵۷۶۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

سردار سجادیان: اگر کاستی وجود داشته بر گردن من است

امنيت و احساس امنيت امروز فارس مرهون مشاركت، اعتماد، همدلي و همراهي مردم، مسئولان و رسانه‌هاي مردمي استان فارس بوده است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، طي مراسمي با حضور فرمانده ناجا، استاندار فارس، اعضاي شوراي تامين استان و جمعي از نمايندگان فارس در مجلس، سردار سرتيپ احمدعلي گودرزي براي مدت سه‌سال به‌عنوان فرمانده انتظامي فارس معرفي شد و از خدمات و تلاش‌هاي سردار سيروس سجاديان، قدرداني شد.

فرمانده پيشين انتظامي فارس در اين مراسم گفت: امنيت و احساس امنيت امروز فارس مرهون مشاركت، اعتماد، همدلي و همراهي مردم، مسئولان و رسانه‌هاي مردمي استان فارس بوده است

سردار سجادیان خاطرنشان کرد: 34 سال خدمت برای مردم ایران و استان فارس برای من سعادت بود و از اعتماد فرمانده ناجا تشکر می کنم.وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته سربازان استان فارس با بهره گیری از فرمان مقام معظم رهبری تمامی تلاش خود را برای ایجاد امنیت در این استان به کار گرفتند. اگر قاتلین و اشرار 27 ساله استان دستگیر شدند به پشتوانه مردم، مسئولین و رسانه ها بوده است.

سردار سجادیان یادآور شد: اقدامات اخیر مردم، رسانه های مردمی، نمایندگان مجلس و مسئولین در حمایت از عملکرد نیروی انتظامی دلیل ادعای من درخصوص تلاش سربازان پرتلاش ما در نیروی انتظامی است و اگر کاستی وجود داشته بر گردن من است.

وی افزود: هرچه کار خوب در استان انجام شده متعلق به همکاران انتظامی من و نتیجه تلاش آنها بوده است.

در ادامه این مراسم فرمانده جدید انتظامی فارس نیز گفت: در عرصه علم و معرفت و جهاد بزرگ دفاع مقدس استان فارس سخنان زیادی برای گفتن دارد.

احمدعلی گودرزی تصریح کرد: امنیت توسعه یافته و پایدار، بدون حمایت مردم ممکن نیست. امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم به موفقیت و پیشرفت دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامي جديد استان فارس تصریح کرد: تكيه بر جايگاه بزرگان بسيار سخت است خصوصا با تعريف‌هايي كه از سردار سجاديان مطرح شد، کار برای ما سخت تر می شود.

گودرزي خاطرنشان كرد: با بهره‌گيري از خرد جمعي، عقلانيت و با مشورت همه صاحب‌نظران، اميدواريم اعتماد موجود افزايش يافته و در مسير اهداف نظام جمهوري اسلامي گام‌هاي بلندي برداريم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
2
کاستی که خیلی بوده
به خصوص باج گیری برخی ماموران
Safa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
0
توي بحث مواد مخدر دمش گرم خوب عمل كرد.به نوعي برنامه داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
3
اصلا مامورات ازت حساب نبردند
وضعیت بد پاسگاهها واقعا محسوس بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
3
از سردار فرماندهی ناجا باید بابت این جابجایی معوق قدردانی کرد
مرتضي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
0
اگه پافشاري سردار سجاديان نبود شهرداري حصار خيابان زندو برنمي داشت سردار از جمله افرادي هستند كه باعث حفظ اسلام شده از زحمات شما متشكريم