کد خبر: ۵۷۸۲۸
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۳

زنگ حساب «شیرازه» این بار برای سید حسین ذوالانوار به صدا درآمد

طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده بناست «سیدحسین ذوالانوار» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در زنگ حساب شیراز حضور یابد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پس از شروع مجدد «زنگ حساب شیرازه» در سال 93 و حضور «جعفر قادری» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، «علی همتی» رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس، دکتر «محمدهادی ایمانیه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «حمیدرضا آذری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس، دکتر «محمدمهدی قاسمی» مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی فارس و «علی القاصی مهر» دادستان شیراز در دور جدید زنگ حساب، طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده بناست سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمان هفته هفتم در «زنگ حساب شیراز» حضور یابد.

بر این اساس شما مخاطبین می‌توانید سوالات خود را تا شنبه 21 تیرماه ذیل این مطلب و در قسمت نظرات برای ما ارسال نمائید. سوالات و انتقادات شما پس از دسته‌بندی، توسط خبرنگار شیرازه با آقای «ذوالانوار» در میان گذاشته می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
4
موضع جناب ذو الانوار نسبت به برج های دوقلو چیست؟ یک جا از تصمیم شورا دفاع می کنند و در مصاحبه برای دفاع از برج ها چیزی کم نمی گذارند و در جای دیگر می گویند آسمان خراش گمشده گردشگران خارجی نیست! اینکه این برج های 25 طبقه به عنوان نماد شیراز و برای جذب گردشگر احداث شده از توجیحات شورا و شهرداری در دفاع از احداث برج ها بود!
ناشناس
Germany
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
میشه اساسا ایشان بفرمایند در مجلس چه کار هایی انجام می دهند؟ ما که از ایشان فعالیتی ندیدیم! یک یار شد در مورد اتفاقات شهر شیراز موضع بگیرند؟ البته چرا! ایشان در مورد برج های 25 طبقه به خوبی در دفاع از هم پیمانان سیاسی خود ظاهر شدند!
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
مجلس چه برنامه ای برای جانبازان زیر 25درصد دارد چرا بعضی از مزایا که هیچ بار مالی هم ندارد به آنها تعلق نمی گیرد مثلا استفاده فرزندان آنها از سهمیه دانشگاه ویامعافیت فرزندشان از خدمت نظام وظیفه و.......
salam
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
سلام سيد
ببخشيد شما نماينده شيرازيد يا ياسوج ؟؟؟؟؟؟؟به انتصابات اخير استان نگاهي كنيد همه لر هستند ايا در فارس و شيراز كسي نيست؟؟؟؟؟؟
با احترام به برادران لرزبان ياسوج و نور آباد
جوان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
آقای مهندس ذوالانوار با سلام.
لطفا توضیح بفرمایید در زمان ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد و سفر به استان فارس وقتی رئیس مجمع نمایندگان فارس بودند باید گزارش راجع به محرومیت ها و نیاز های استان را ایشان قرائت می نمودند چرا از این عمل سرباز زدند و به8 نشانه اعتراض نخواندند و حجه السلام ربانی شیرازی علی رغم آنکه وظیفه ایشان نبود قرائیت نمودند و بعدها دیدیم که مورد غضب تیم دولت و اقای الهام هم قرار گرفتند و نگذاشتند دوره بعد کاندیدا بشوند.صحبت این است آیا مهندس ذوالانوار برای اینکه با دولت در نیفتند و دولت از ایشان بدبین نشوند نخواندند و بعد خود را وکیل ارعایه می دانند نه وکیل الدوله؟؟؟؟؟؟
آقای مهندس ذوالانوار لطفا شفاف توضیح دهید چرا از حق مردم شیراز دفاع ننمودید؟؟؟؟
ره اورد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
با سلام و احترام.چرا مهندس ذوالانوار با این همه مدتی که در مجلس بوده اند نطق پیش از دستور خیلی خیلی کم دارند؟نشانه ای دال بر اینکه هم یک نماینده با سابقه هست را در مجلس ندیدیم؟اصلا در مجلس چکار می کنند؟
رفیق
سلام دوست عزیز
وبسایتی است به نام مرکز پژوهش های مجلس که کلیه نطق ها ،طرح ها ،لوایح ،نامه ها ،و تذکرات نمایندگان در اونجاست
من رفتم دیدم سوابق مهندس ذوالانوار زیاده ولی حیف که ایشان اهل ریا نیستند
شیراز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
مهندس قبول دارند که در بین نمایندگان شیراز دوستگی بلکه سه دستگی وجود دارد لطفا صادقانه جواب بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
برای اشتغال استان چه برنامه ای دارید؟بیش از ده سال است که در مجلس هستند و هر سال وضعیت اشتغال بدتر می شود و ایشان عضو کمسیون صنایع و معادن بودند چرا ماشین اینقدر بی رویه گران می شود؟
اینکه دلار را بهانه می کنند یک دوگانگی نیست که قبلا می فرمودند همه قطعات را ما در داخل تولید می کنیم.
وضعیت شهرکهای صنعتی ما چرااینقدر در هم هست؟
ایا ایشان برای مجلس اینده می خواهند کاندید نشود درست است؟
شهروندs
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
در زنگ حساب از آقای قادری پرسیدم چرا این همه زمینخواری در شیراز میشود پاسح داد:
زمین‌خواران پول دارند و اهل رابطه و خریدن افراد هستند. برخورد با آن‌ها کار ساده‌ای نیست
از مدیر جهاد کشاورزی پرسیدم جواب مبهمی داد که مضمون آن این بود اینها زیر سر کمیسیونهایی است که خودشان زمینخوارند
جوابها تاسف بار بود پاسخ ایشان چیست؟
شهروندs
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
4
آقای قادری در زنگ حساب جمله ای گفتند که اشک مرا در آورد فهمیدم اگر شوخی نکرده باشند فاتحه زندگی و فضای سبز در شیراز خواندست نظر شنا چیست؟
جمله ایشان:
در مرکز شهر با قیمت بالای زمین توجیهی برای نگهداری باغ وجود ندارد!
دارابي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
به خداوندي خداسوگند ازراي كه به ايشان داده ام پشيمانم وخودم رانمي بخشم، كمي هم به مرگ فكركنيد آخرتي هم هست، چشمتان كمي هم به دست خدا باشه
ناشناس
پست مي خواستي
سارا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
سلام برای بافت تاریخی شبراز اوجود اتباع بیگانه اوضاع نامناسب شغل مهاجرت ملت شیراز به شمال شهر و خالی شدن بافت تاریخی برگشتن عزت به احمدبن موسی و ذاشتتن پایتخت فرهنگی جه کردید
سربازا بی نام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
سلام علیکم
جناب آقای مهندس ذوالانوار چرا در مورد بعضی از نمایندگان شیراز که چنین ،شغل ،پست،مقم با حقوقهای چند ده میلیونی گرفتند چرا چیزی نمی گوید چرا روشنگری نمی کنید؟
جواب خدا و شهدا را چه کس می دهد
وظیفه شما آگاه سازی مردم است
کس که رای مردم را گرفته و به ریش مردم می خنند نباید رسوا کرد؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
سلام علیکم
جناب مهندس ذوالانوار میگویند شما در دار دنیا پس از مسولیتهای مانند فرماندار قم ،قائم مقام نهضت سواد آموزی کشور ،ستاد نماز و 10 سال مجلس از یک منزل فقط 3 دانگ دارید آنهم نزدیک چار راه موشیر و یک ماشین قدیمی میخواستم از زبان خودتان بشنوم
ممنون میشم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
5
ایران و فارس و شیراز به داشتن چنین نماینده دلسوز و بی ریا و افتاده افتخار می کند
ذوالانوار حمایتت می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
5
اجرکم عندالله
انشا الله
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
5
از مهندس ذوالانوار نماینده مردمی و ساده و بی تکلف شهرستان شیراز تشکر می کنیم.همچنین از پیگیری های ایشان بخاطر بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای حومه خان زنیان و حضور بین مردم
محمددهقانی
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
با سلام و قبول طاعات و عبادات
جناب آقای ذوالانوار
حضرت عالی در مجمع نمایندگان استان فارس هستید و نماینده کل مردم فارس
بفرمایید چه تلاش هایی برای احیای تالاب طشک و دریاچه بختگان کردید؟
آیا به مانند نمایندگان ارومیه.نمایندگان استان فارس هم به دنبال احیای بختگان هستند؟مرتبا پیگیری میکنند؟یا فقط به صورت تبلیغاتی حرف میزنند؟
چرا تلاش نمیکنید حق آبه بختگان را بگیرید و در دریاچه رها کنید؟
خواهش میکنیم در مجمع نمایندگان پیگیر احیای تالاب های فارس باشید گرد و غبار آسمان شیراز.رکورد زدن دمای منفی در زمستان.شیوع بیماری سالک در شهر آباده طشک وکویری شدن استان فارس پیامد خشکی بختگان و طشک و...هست که با احیای سریع و آبگیری حل و فصل میشود
امیدوارم پیگیر باشید
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
جناب اقای ذوالانوارعزیز بنده کاندیدای شورای شهر شدم ولی صلاحیتم با عنوان عدم التزام به اسلام و ولایت فقیه رد شد اگر من یک انسان متشرع نماز خوان مسجدی و اهل خمس بوده حاجی وکربلایی باشم ودر جهت تحقق منویات رهبری در حوزه کاری ام حداکثر تلاشم را کرده باشم بسیجی دوران دفاع مقدس باشم و فقط از نظر جناحی مقداری با شما متفاوت باشم شما و دستگاه زیر نظر تان که مرا رد صلاحیت کرده فردای قیامت در برابر دادخواهی من درپیشگاه احکم الحاکمین چه پاسخی خواهید داشت؟
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
آقای ذوالانوار بینی و بین الله جنابعالی خودتان رو در حد و اندازه های یک نماینده مجلس ( که قرار بود مدرس را الگوی خود قرار دهد ) می دانید ؟ سه دوره نماینده بودید چند بار نطق داشتید ؟ چند بار از وزرا سوال کردید ؟ چه فعالیتی در مجلی داشتید ؟ وجود شخص شما چقدر در مجلس تاثیر گذار است ؟ چه طرحی در مجلس مطرح کردید ؟ چندبار به مسئولین اجرایی کشور تذکر دادید ؟ در کدام استیضاح یا تحقیق و تفحص مشارکت داشتید ؟ به نظر می رسد شما بیشتر نماینده هیت امنا حرم علی ابن حمزه در مجلس هستید تا نماینده مردم شیراز . جناب آقای ذوالانوار واقعن کلاه خودتان را قاضی کنید ، به عملکرد خود نمره چند میدهید ؟ جناب نماینده مجلس ، مردم عملکرد سایر نمایندگان را می بینند عملکرد شما و سایر نمایندگان شیراز و فارس را هم می بینند و قضاوت می کنند . شک نکنید مردم می گویند کاظم جلالی و مسعود پزشکیان و جواد جهانگیرزاده و جواد هروی و غلامرضا تاجگردون و هادی قوامی و ........ نماینده مجلس هستند و آقای ذوالانوار هم نماینده مجلس است .
جناب آقای ذوالانوار شک نکنید این رای مردم حق الناس است بر گردن شما . فردای قیامت برای کرده و نکردها ، حرف های زده و حرف های نزده باید پاسخگوی مردم و خدا باشید .
ای کاش دیگر کاندید نشوید
آشنا
برادر جان عيب جنابعالي اينه كه ظاهر بين هستي شما فريفته القاب و عنوان شده اي اما آنچه رضايت خدا و خلق خدا را به دنبال داره كار بي منت و گمنام بودن در عين خوشنامي است مطمئن باش مردم مانند سه دور گذشته بار ديگر هم مهندس را انتخاب خواهند كرد يا علي
یار
آقای مهندس ذوالانوار از خیلی نماینده های شیراز بی ریا تر و بی تکلف ترند و آرزوی قلبی ما شرکت مجدد در انتخابات است
ناشناس
این مواردی که ذکر شد جزء وظایف ذاتی یک نماینده مجلس است
عشایر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
3
اقای ذوالانوار علت بی توجهی حضرتعالی به بچه های جامعه عشایر چیه؟
عشاير زاده
دوست عزيز براي مهندس ذوالانوار عشاير و عرب و لر و فارس فرقي نداره ملاك ايشان ايراني مسلمان و شايسته بودن است من بعنوان فرد كوچكي از عشاير طايفه كشكولي از همت والا و صداقت در پيگيري از ايشان سپاسگزاري مي كنم . خدا رحمت كند ابوي گرانقدر ايشان حضرت آيت اله امام
ناشناس
لطفا به تعداد عشایر عزیز که مدیر کل در استان هستند توجه کنید بعد نظر بدید
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
2
ذوالانوار دوست داریم
جوان شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
جناب آقاي مهندس ذوالانوار هميشه مصلحت مردم و نظام را بر رضايت جناح ها و گروهها ترجيح مي دهند ضمنا علت بكارگيري قوم خاصي در مناصب استان سفارشات يكي از نمايندگان غيربومي شيراز است كه با مهندس ذوالانوار هم ميانه خوبي ندارد.
جانباز 15 درصد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
جناب آقای ذوالانوار چرا مجلس تصویب کرده یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک از خدمت نظام وظیفه معاف بشه اما فرزندان جانبازان زیر 25 درصد معاف که نیستند کسر خدمت کمی می گیرند آیا قهرمانی جانبازان در طول هشت سال با بلند کردن یک وزنه در زمان صلح برابری نمی کند ؟مجلس برای این جانبازان که با خط کش نابرابری جدا شده اند چکار کرده ؟
فقیه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
سلام : آقای ذوالنوار شما که از سوابق دکتر اسدی که در حال حاضر سرپرست دانشگاه آزاد شیراز هستند و همچنین معاون هماهنگی دانشگاه آزاد در استان فارس را خوب می دانید چگونه اجازه می دهید چنین عناصری دوباره اختیار دانشگاه را در دست بگیرند آیا مدیریت باید در این استان همیشه ریسکی و آزمون و خطایی باشد ما از شما نمایندگان توقع بیشتری داریم.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
سلام
اردیبهشت 1392 آزمون شرکت نفت داده ایم و قرار بوده که نتایج نهایی نیمه اول بهمن سال پیش اعلام بشه ولی هنوز خبری نیست و 4000 هزار نفر جوان یکسال است که معطل کرده اند. لطف کنید رسیدگی کنید.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
سلام
اردیبهشت 1392 آزمون شرکت نفت داده ایم و قرار بوده که نتایج نهایی نیمه اول بهمن سال پیش اعلام بشه ولی هنوز خبری نیست و 4000 هزار نفر جوان یکسال است که معطل کرده اند. لطف کنید رسیدگی کنید.
آباده طشک
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
جناب آقای ذوالنوار- با سلام- شما که به عنوان رئیس مجمع نمایندگان فارس بوده اید ودر حال حاضر هم در این مجمع حضور دارید برای ارتقاء آباده طشک به شهرستان چه اقداماتی انجام داده اید؟ باتشکر
جانباز فلک زده روستایی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
آقای نماینده شما قبول دارید که درصدها نمی توانند کاملا عادلانه باشند وسه عنصر پول پارتی وپلو در آن نقش نداشته باشنداگر اینطور نیست چرا فقط ما بچه های روستایی شدیم 5درصد و10 درصد وهمه بچه های شهری که آشنا داشتند وراه وچاه بلد بودند شدند بالی 25 درصد
روستایی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
دست جانباز فلک زده روستایی درد نکند عین حقیقت را گفته ترا خدا فکری به حال جانبازان زیر 25 درصد کنید که انصافا حقشان ضایع شده من از بیگانگان هرگز ننالم که با من انچه کرد ان اشنا کرد با مسئوا بنیاد بحث کردم گفت اگر گذاشتم درصد بالا بهت بدن همین کار را هم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
جناب اقای مهندس شما از بدنه آموزش وپروش هستید بفرمائید در ایندوره جند طرح را با همکاری فراکسون فرهنگیان مجلس برای ارتقائ منزلت اجتماعی ومعیشت فرهنگیان ارائه یا تصویب کرده اید.
yalda
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت سایت وزین شیرازه
سوالاتم از جناب آقای ذوالنوار به شرح زیر میباشد
1.در خصوص معادن استان فارس سنگ چینی.کرومیت و .....که در شهر آباده طشک میباشد چه برنامه ریزی دارید؟(چون هیچ سود و نتیجه ای برای مردم ندارد)
2.نزدیک به دو دهه است مردم بخش آباده طشک خواسته ارتقا بخش به شهرستان را دارند
در مجمع نمایندگان فارس چه تلاشی خواهید کرد تا این منطقه محروم به خواسته خود برسد؟
خداوند اجرتان دهد