کد خبر: ۵۸۰۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۳

بخشدار مرکزی و معاون فرماندار قیروکارزین معرفی شدند

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون در این آیینی که با حضور هاشمی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس و مسوولان شهرستان قیروکارزین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، علی رحمانی بخشدار پیشین بخش مرکزی قیروکارزین تودیع و یوسف قربانی به عنوان بخشدار این منطقه معرفی شد.

فرماندار قیروکارزین در این آیین هدف از مسوولیت در نظام اسلامی را خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: در عرصه خدمت، مسوولی موفق تر است که اهتمام و تلاش بیشتری در این راه داشته و به وظیفه خود بهتر عمل کند.

کاظمی با تقدیر از بخشدار مرکزی قیروکارزین، عنوان کرد: آقای رحمانی خدمات ارزنده ای را در چند سال تصدی مسوولیت بخشداری ارایه کرد و با تمام وجود در رفع مشکلات مردم منطقه گام برداشت و کارنامه درخشانی را از خود برجا گذاشت.

امام جمعه قیروکارزین نیز در این آیین به اهمیت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: مسوولان باید با همت و تلاش وافر در صدد انجام تکالیف و جلب رضای الهی باشند.

حجت الاسلام اکبری با تقدیر از زحمات چند ساله بخشدار سابق، لزوم استفاده از فرصت خدمتگزاری در سنگر بخشداری را یادآور شد و بر ضرورت توجه جدی به مسائل و مشکلات منطقه تاکید کرد.

همچنین در این مراسم فرماندار و امام جمعه شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات علی رحمانی قدردانی کردند.

همچنین در ادامه مراسم آقای ایوب ظریفی به عنوان معاون فرماندار قیروکارزین منصوب شد. لازم به ذکر است در فرمانداری شهرستان قیروکارزین از سال 1391 پست معاونت فرمانداری متصدی نداشته است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
United States of America
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳
0
اومدن دارن نیروهای خودشون را چینش میکنن برای انتخابات مجلس
Safa
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳
0
نكنه منتظر بودي با تو مشورت كنن!!