کد خبر: ۵۸۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۳

تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب در شیراز برگزار می‌شود

بانوان شیرازی برای حمایت از اجرای قانون عفاف و حجاب در بوستان آزادی و آرامگاه سعدیه تجمع می‌کنند.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، رعایت حجاب و عفاف نص صریح قرآن و یکی از فرایض مسلمانان در راستای حفظ بنیان خانواده و صیانت از جایگاه زنان برای حضور موفق در اجتماع است که متاسفانه بعضاً مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است.

در این راستا بانوان مومن و ولایتمدار شیراز همزمان با اغلب شهرهای کشور در روز ملی عفاف و حجاب برای حمایت از اجرای قانون عفاف و حجاب راهپیمایی و تجمع می‌کنند.

براساس این گزارش بانوان شیرازی همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، ساعت 17 از بوستان طاووسیه تا آرامگاه سعدیه راهپیمایی و در آنجا تجمع می‌کنند.

همچنین جمعیت دیگری از بانوان با شعار «کلنا زینبک یا حسین» ساعت 18 از پل باغ‌صفا به سمت بوستان آزادی حرکت و در مجتمع امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجمع خواهند کرد.

تجمع کنندگان در این مراسم‌ها توجه جدی مسئولان به فریضه حجاب و عفاف و همدلی مردم در راستای رعایت عفاف و حجاب در جامعه به منظور برخورداری همگان از آثار اجرای این ودیعه ارزشمند الهی را مطالبه دارند.

بنابر این گزارش شوراي فرهنگ عمومي كشور 21 تیرماه، سالروز قيام مردم مشهد عليه كشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری كرده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سیما
United States of America
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳
0
اردوکشی خیابانی خطرناک است اگر بی حجابها هم بخواهند از حق مساوی استفاده کنند کار بسیار خطرناکی است چون شما ادعا کردید تعدادشان یسیار زیاد است