کد خبر: ۵۸۲۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۳

حال و روز ناخوش تنها زمین چمن کوار/ فوتبال شهرستان در سراشیبی افول + تصاویر

کمبود امکانات ورزشی و وضعیت نابسامان تنها زمین چمن شهرستان، فوتبال کوار را در مسیر سراشیبی قرار داده است.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، تنها زمین چمن شهرستان کوار وضعیت مناسبی ندارد و همین خرابی چمن باعث شده تا فوتبالیست‌ها و فوتبال آموزان این شهرستان محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند.

در حالی که شهرستان کوار یکی از شهرستان های موفق در زمینه فوتبال در استان می باشد، همچنان از عدم وجود یک زمین چمن مناسب و مجموعه ای ورزشی که از نظر تجهیزات مناسب و در خور ورزشکاران شهرستان باشد، رنج می‌برد.

در سالهای نه چندان دور، همین تنها زمین چمن شهرستان، محلی بود برای برگزاری جام های مختلف فوتبال شهرستان، محلی بود برای برگزاری مسابقات و تمرینات دو تیم کواری فعال در لیگ برتر فارس، محلی بود برای مسابقات تیم کواری فعال در لیگ دسته سه کشور و این استعداد فوق العاده شور و نشاط ویژه ای در بین ورزش دوستان به وجود می آورد، ولی اکنون و طی چند سال گذشته ورزش شهرستان کوار به دفعات با چالش و معضل کمبود امکانات ورزشی و عدم مدیریت مناسب روبرو شده است تا جایی که تیم فوتبال بازرگانی بهادری که در لیگ دسته سوم فوتبال ایران فعالیت می کند به ناچار مسابقات و تمرینات خود را به مجموعه های ورزشی شیراز انتقال داد.

کمبود امکانات ورزشی و وضعیت نابسامان زمین چمن استادیوم انقلاب شهر کوار، فوتبال شهرستان را در مسیر سراشیبی قرار داده است و این امر نهایتا باعث می شود این ورزش نتواند پیشرفت چندانی حاصل کند و در ادامه این وضعیت نامناسب موجب رغبت نداشتن اهالي فوتبال براي فعال سازي اين رشته محبوب می گردد.

در پایان انتظار داريم مسئولان شهرستان توجه ويژه اي براي برون رفت فوتبال شهرستان کوار از وضعيت نامناسب فعلي داشته باشند. متوليان ورزش بايد با ورزشکاران صادق باشند و حرف دل آنان را بشنوند و براي ارتقاي جايگاه ورزش شهرستان با پيش کسوتان ورزشي تعامل کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳
2
واسه کوار میدان تیر بسازید بهتر نیست؟؟؟
کریم
شمایی که پیشنهاد میدان تیر رو برای کوار به کنایه وتمسخر داده اید هیچ میدونستید کواریهای با غیرت در دوران دفاع مقدس آمار بیشترین شهدا رو نسبت به جمعیتشون داشتن پس هیچوقت به خودتون اجازه چنین نظرات احمقانه ای رو ندید.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳
0
مشکل ما کواری ها اینه که غریب پرستیم. آیا ما چند تا آدم ورزشی دلسوز و مناسب نداریم که بتوانند چرخ ورزش شهرستان رو بچرخونن؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳
0
من نمیدانستم شما هم نظرات مخالف را درج نمی کنید یا فیلتر می کنید. واقعا برای شما مسئولین شیرازه متاسفم. چمن کوار داره نابود میشه شما هم راحت و ارام باشید!!!