کد خبر: ۵۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۳
نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس:

داعش از افرادی مانند ابن‌ملجم تشکیل شده است/ هیچ یک از برنامه های کشور را به نتیجه مذاکرات گره نزده‌ایم

رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به تیم مذاکره کننده ایرانی اعتماد داریم و ما هم در مجلس حمایت و همراهی کامل را داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در عراق شاهد هستیم که گروهی به نام داعش که متشکل از گروه تکفیری ها هستند افرادی با عقاید ابن ملجم مرادی که در ماه رمضان ماه لعنت بر اوست در بعضی از نقاط جهان اسلام و هم اکنون در عراق جمع شده اند و عملیات انتحاری را شروع کرده اند.

دكتر داریوش اسماعیلی اضافه نمود: در این میان بخشی از ارتش وامانده صدام و افرادی از حزب بعث فرصت را مغتنم دیده اند تا فجایعی را به بارآورند و هدف اصلی آنان نابودی اسلام در لوای شیعه کشی است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ رژیم غاصب اسرائیل در نوار غزه بیان داشت: اگر چه عملیات نظامی رزمندگان فلسطینی در قالب حماس آرامش را از کشور اسرائیل گرفته است اما امروز ما شاهد به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مردم بيگناه فلسطین هستیم.

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما یقین داریم که حق همیشه پیروز است و شاید این جنگ زمینه نابودی اسرائیل است که از طرف خودشان برای خودشان فراهم کرده باشند.

دکتر اسماعیلی با بیان اینکه 1+5 متشکل از پنج کشور عضو شورای امنیت به علاوه آلمان که آلمان عضو شورای امنیت نیست، می باشد تصریح کرد: مدتی است که این مذاکرات بصورت جدی آغاز شده است اما مجلس، دولت و نظام هیچ یک از برنامه های کشور را به نتیجه مذاکرات گره نزده و ما در مجلس در تصویب بودجه و ایجاد لوایح و تصویب قانون فرض بر وجود همین شرایط فعلی گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی با تمام توان مذاکرات را تا به امروز ادامه داده اند بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به تیم مذاکره کننده ایرانی اعتماد داریم و ما هم در مجلس حمایت و همراهی کامل را داریم.

نایب رئیس کمیته امور زیر بنایی و فنی فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت افزود: شش کشوری که خود را ابر قدرت دنیا میدانند حاضر شده اند که به پای میزمذاکره بیایند و این شش کشور در یک طرف میز مذاکره قرار گرفته اند و جمهوری اسلامی ایران دریک طرف که این نشانگر اقتداری است که جمهوری اسلامی در سطح دنیا به پاس جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدست آورده و با سکانداری این نظام توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالي)، این اقتدار تا به امروز پایدار مانده و حفظ شده است.

دکتر اسماعیلی اضافه نمود: نتیجه این مذاکرات وابسته به این است که کشورهای 1+5 تا چه حد خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را عایت کنند.

وی در پایان گفت: امروز ما از نعمت ولی فقیه برخورداریم که همه داشته هایمان از وجود ایشان است، اگر توانستیم از خون شهدا پاسداری کنیم و اگر تمایز جمهوری اسلامی ایران را نسبت به کشورهایی همچون عراق، افغانستان و مصر می بینیم همگی به خاطر وجود ولی فقیه است.

نظرات بینندگان