کد خبر: ۵۸۲۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۳

حرکت رونالدینیویی استانداری فارس در انتصاب بخشدار قیروکارزین

در تمام دنیا وقتی کسی، در دنیای به غیر از فوتبال نیز چنین کاری را انجام می‌دهد به او می‌گویند که «حرکت رونالدینیویی» انجام داده است. حرکتی که از سوی استانداری فارس در زمینه معرفی بخشدار مرکزی قیروکارزین شاهد آن بودیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، تمام کسانی که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند، پاس‌های معروف رونالدینیو را به یاد دارند. رونالدینیو طرفی را نگاه می‌کرد و پاس خود را به سمت دیگر می‌فرستاد که این حرکت زمینه فریب بازیکنان حریف و گاهی حتی هم تیم‌های وی می‌شد. این نحوه پاس دادن منحصر به فرد موجب شد تا این حرکت تبدیل به یک ضرب المثل جاری شود.

سایت محلی پرگون نوشت: در تمام دنیا وقتی کسی، در دنیای به غیر از فوتبال نیز چنین کاری را انجام می‌دهد به او می‌گویند که «حرکت رونالدینیویی» انجام داده است. حرکتی که از سوی استانداری فارس در زمینه معرفی بخشدار مرکزی قیروکارزین شاهد آن بودیم.

در حالی که از روز های قبل در محافل سیاسی شهرستان صحبت از تغییر بخشدار افزر بود و همگان انتظار داشتند تا وی جای خود را به شخص دیگری دهد، استانداری فارس در یک حرکت کاملا رونالدینیویی و چرخشی 180 درجه بخشدار مرکزی شهرستان را تغییر داد. جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان به حدی سریع ترتیب داده شد که بسیاری از حاضرین در جلسه حتی تا زمان ابلاغ دستور جلسه از محتوای آن اطلاع نداشتند و به سبک و سیاق گذشته برای شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان حضور پیدا کردند.

در طول جلسه و در زمانی که رحمانی بخشدار مرکزی شهرستان تودیع شد تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا که در جلسه حاضر بودند با انتقاد از این شتابزدگی در اجرای برنامه خواستار برگزاری جلسه ای شدند که بتوانند در آن جلسه با لوح سپاس و هدیه ای از زحمات 8 ساله رحمانی بخشدار پیشین تقدیر و تشکر کنند.

تودیع علی رحمانی، تنها حرکت رونالدینیویی استانداری فارس نبود و در مدت پیش از این نیز انتصاب و انتخاب‌هایی به سرعت بر خلاف تصور همگان صورت گرفته بوده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
چه جالب!
فیروزاباد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
2
فرماندار فیروزاباد هم همینطور انتخاب شد
دلسوزی ازفیروزاباد
فرماندار اززرنگی نماینده نزدیک دوماه طول کشید
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
2
سلام . روزه شما قبول .آیا نمیدانید که هر عملی برای سیاه کردن دیگران عکس العملی دارد باند قبلی در مورد رئیس آموزش وپرورش و جاهای دیگر و آوردن کسی که توهین به جامعه فرهنگیان بود همینجور عمل کرد. حال اینها برای تعویض منتظر آمدن مقامات از تهران هستند؟ عجیب است.!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
استاندار خیلی هم کار درست هست
ولی نمیدانم چرا از مردم فرار میکند
ملاقات هفتگی نمیزارد
البته اگر بزارد باید خیلی از رئسا را بعدش عزل کند
افتضاااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
از استاندار فارس و اطرافیانش هیچ چیزی بعید نیست اگر این کارها نکنند تعجب کنید که در استانداری اتفاقی افتاده است