کد خبر: ۵۸۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یک‌شنبه 5 مرداد

چه کسی می‌خواهد برج‌های دوقلو را بسازد؟!

به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» از میان صحبت‌های آیت الله ایمانی در مجمع عالی بسیج استان تیتر یک خود را انتخاب کرده و تیتر زده: «انجام کار فرهنگی در گرو هم افزایی است». در بررسی صفحات داخلی به تیتر «فضا، فضای تعامل است» برخوردیم که مربوط به صحبت‌های مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس می‌شود که در نشست خبری با خبرنگاران این را گفته. آیت الله ایمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از لزوم در نظر گرفتن محدودیت برای حضور افراد بی‌حجاب در بوستان‌ها و پارک‌های شیراز گفته است. این خبر در چهارمین صفحه این روزنامه به چاپ رسیده است.

«نیم‌نگاه» تیتر یک خود را کشوری زده و شهر صدرا را به عنوان موضوع تیتر دوم خود انتخاب کرده و در کنار عکسی از شهردار صدرا تیتر زده: «شهر صدرا دارای پتانسیل های فراوانی برای جذب سرمایه گذاران است». صحبت شهردار شیراز در صدر اخبار داخلی این روزنامه جای گرفته است. وی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان گفته: «مدیریت یکپارچه شهری به معنای هم راستا شدن فکرها است».

«خبرجنوب» پای دستغیب، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی را به صفحه اول خود باز کرده و زیر و بم مسایل گریبانگیر فارس را از زبان وی جویا شده. این روزنامه در همین راستا تیتر زده: «با هواپیمای اجاره‌ای نمی توان ایرلاین بومی راه اندازی کرد». رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در سفر خود به شیراز گفته: «به سمتی رفته ایم که دشمن نتواند در حوزه اقتصاد کمبودهای مصنوعی ایجاد کند». عزیزی که به دعوت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) به شیراز سفر کرده در جمع اعضای پایگاه‌های مقاومت این را گفته که در صفحه جنوب این روزنامه به چاپ رسیده است. نشست خبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس در صدر اخبار داخلی و با تیتر «ساخت مصلای جدید نماز جمعه شیراز بااجرای طرح انتقال پادگان ها به خارج از شهر» به چاپ رسیده است. گزارشی تصویری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس از دیگر مطالب داخلی این روزنامه است که در صفحه 5 این روزنامه به چاپ رسیده.

هنوز که هنوز است شهرداری دست از سر برج‌های دوقلو برنداشته است و اخیرا اعلام کرده درصورت انصراف سرمایه‌گذار این برج‌ها، «شهرداری شیراز برج های دوقلو را می سازد». این مطلب را شهردار شیراز در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن با خبرنگاران مطرح کرده و گفته: «با نصب چادر و احداث ساختمان های دو طبقه نمی توان جذب توریست کرد». این موضوع امروز تیتر یک «افسانه» شده. «اشتغال نبود، مقرری تمام شد» تیتر دیگر این روزنامه است که در مورد کاهش تعداد مقرری‌بگیران فارس است و با عکسی از کارگران به چاپ رسیده است. یادداشت امروز هم از افزایش قیمت هتل‌ها و مسافرخانه‌ها گلایه کرده که با تیتر «سفربی قیمت» به چاپ رسیده است. صدر اخبار داخلی این روزنامه هم به طرح خانم ابتکار برای احیای تالاب پریشان اختصاص دارد که وی در این رابطه گفته: «مدیریت زمین های کشاورزی متصرف اطراف دریاچه و نظارت بر مصرف بهینه آب می تواند به بازگشت دریاچه کمک کند».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
0
عاشق اقتدار این شهردارم.
خدایا شکرت
امثال این آدم و مدیر رو در شهر بیشتر کن...
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
0
پس باید شاهد دور تازه ای از مشاجرات بر سر برجها باشیم. دلسوزان شیراز نخواهند گذاشت طرحی که غیرقانونی بودنش در شورای عالی شهرسازی اثبات گشت به اجرادرآید