کد خبر: ۵۸۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
عضو شورای شهر شیراز:

چرا در راهپیمایی امکانات سرمایشی کم بود؟/ از مردم عذر می خواهم

مگر مردم شهروند این شهر نیستند که مسئولان تسهیلات مناسب را برای آنان فراهم نکردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به حضور گسترده و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم شیراز همگام با مردم دنیا با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخت.

ابراهیم شعرا در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار تاسف کرد: در حالی که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیش‌بینی شده بود اما امکانات و تسهیلات لازم برای رفاه حال راهپیمایان روزه دار در نظر گرفته نشده بود.

وی ضمن سپاس از حضور دشمن‌شکن مردم و قدردانی از بزرگواری آنان به دلیل وجود نواقص و کمبود امکانات از مردم عذرخواهی کرد.

شعرا با ابراز گلایه به دلیل نبود امکانات لازم در روز برگزاری راهپیمایی روز قدس، از مسئولان اجرایی خواست برای برنامه‌های بعد مسئولان برگزاری را با حداکثر امکانات یاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه امکانات سرمایشی مناسب برای تجمع عظیم روز قدس وجود نداشت، گفت: به جز در چهار راه نمازی که به همت آتش نشانی، مقداری آب بر روی راهپیمایان پاشیده شد تا از گرمای شدید و تاثیرآن بر راهپیمایان کاسته شود در هیچ جای مسیر راهپیمایی امکانی برای خنک کردن مردم پیش‌بینی نشده بود.

شعرا گفت: متاسفانه مکان مناسب برای تجمع راهپیمایان پیش بینی نشده بود لذا اکثر مردم در پایان مسیر به دلیل نبود فضای مناسب، بازگشتند.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه در خارج از مسجد شهدا سایبان مناسب پیش‌بینی نشده بود و فرش‌ها نیز مناسب نبود، گفت: برخی از نمازگزاران بر روی آسفالت داغ نماز خواندند.

شعرا با بیان اینکه تانکر آب برای وضوی افراد به تعداد کافی آماده نشده بود، خاطرنشان کرد: کمبود وسایل حمل و نقلی عمومی موجب شد تا در پایان نماز جمعه این هفته، مردم اغلب با پای پیاده در هوای گرم مسیر را برای بازگشت به منازل خود طی کنند.

این عضو شورا با اشاره به آیه شریفه « ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه» تصریح کرد: مگر مردم شهروند این شهر نیستند که مسئولان تسهیلات مناسب را برای آنان فراهم نکردند.

علی زحتمکش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز گفت: در روز قدس 221 دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز نسبت به انتقال و جابه جایی راهپیمایی کنندگان از ساعت 9 صبح فعالیت می کردند.

غلام‌مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم در این خصوص با بیان اینکه مردم شیراز در راهپیمایی روز قدس از هر گروه، قشر و تفکری شرکت کردند، گفت: مردم قهرمان شیراز در گرمای بی‌سابقه آمدند از آرمان‌های انقلاب، قدس شریف و مردم غزه دفاع کردند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فتوحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
0
خدا پدر شما را بیامرزد باز فکر مردم هستید.در مصلی هم کولر گازی در جایگاه مسئولان گذاشته اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
0
مردم پای آرمان ها هستند نه پشت شما! بعضی از اقایان به کارهای اقتصادی رانتی شون میرسن و در راهپیمایی ها هم خودی نشان می دهند و بعد مجاهدت مردم رو به حساب پشتیبانی از خودشون میذارن! بالاخره صبر و نجابت مردم هم اندازه ای داره. دیر نیست که مردم به خاطر مفاسد اقتصادی و بی تدبیری و عدم کفایت برخی از آقایان و البته در دفاع از آرمان های انقلاب به خیابان بیان.