کد خبر: ۵۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
پس از چهار هفته

تعطیلی دو جایگاه CNG سروستان همچنان ادامه دارد

تعطیلی همزمان دو جایگاه CNG در سروستان وارد چهارمین هفته شد و هنوز خبری از راه اندازی مجدد آن ها نیست.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سروآنلاین؛ تعطیلی همزمان دو جایگاه CNG در شهرستان سروستان وارد چهارمین هفته متوالی شد و هنوز خبری از راه اندازی مجدد هیچ یک از آنها  نیست.

بر اساس اخبار دریافتی،خرابی دستگاه های در این دو جایگاه و هزینه های سرسام آور تعمیرات،باعث شده مسئولین این جایگاه ها انگیزه ای برای راه اندازی دوباره  آن ها  نداشته  باشند.

نابسامانی در این واحدهای خدماتی با توجه به قرار گرفتن شهرستان سروستان در شاهراه ترانزیت شمال به جنوب و شرق به غرب کشور و عبور روزانه بیش از 10 هزار خودروی سبک که تقریبا 50% آن ها دوگانه سوز می باشد باعث نارضایتی مسافرین موج سوم سفرهای تابستانی شده  است.

لازم به ذکر است که 90% تاکسی های درون شهری و حتی برون شهری این شهرستان  نیز از جمله مشتریان دائمی این دو جایگاه عرضه سوخت می باشند که به دلیل تعطیلی های طولانی  و اتمام بنزین سهمیه ای این ماه، مجبور به توقف خودروهایشان در پارکینگ شده اند.

مسکوت ماندن پروژه CNG شماره 3 سروستان پس از چهار سال و عدم پاسخگویی شفاف مسئولین این پروژه در سطح شهرستان و استان و افزایش روزافزون خودروهای دوگانه سوز باعث افزایش مشکلات در این عرصه شده و وعده امروزو فردای مسئولان باعث سر در گمی مردم شده است.

نظرات بینندگان