کد خبر: ۵۸۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

«همراه اول» در پاسارگاد گاهی هست، گاهی نیست!

این روزها نه فقط نقاط روستایی شهرستان پاسارگاد بلکه نقاط شهری این شهرستان نیز شاهد پرش آنتن و آنتن دهی بسیار ضعیف اپراتور همراه اول شده است.

 به گزارش شیرازه، حدود بیست سال از نصب نخستین ‌آنتن‌ تلفن همراه در کشور می‌گذرد. اما با وجود تغییر و تحولات فراوان در این حوزه یک مسأله همچنان پابرجا است و آن هم دغدغه مردم برای داشتن ارتباط تلفنی با کیفیت است؛ ارتباطی که هرچند در پایتخت و شهرهای بزرگ مردم از آن نسبتاً رضایت دارند، ولی هنوز نقاط روستایی و کمتر توسعه یافته‌ای وجود دارد که کاربران همچنان از کیفیت نامناسب شبکه‌های ارتباطی نارضایتی دارند.

به گزارش طنین پاسارگاد، این روزها نه فقط نقاط روستایی شهرستان پاسارگاد بلکه نقاط شهری این شهرستان نیز شاهد پرش آنتن و آنتن دهی بسیار ضعیف اپراتور همراه اول شده است.

مدتی است که اپراتور  همراه اول در شهرستان پاسارگاد با مشکل آنتن دهی و پوشش آنتن دهی بسیارضعیف می باشد fه طوری که به گفته فروشندگان سیم کارت های دیگر اپراتورها، در این دو هفته مراجعه جهت خرید سیم کارت اپراتورهای رقیب همراه اول به شدت افزایش پیدا کرده است.

این موضوع از سوی خبرنگار طنین پاسارگاد با رئیس اداره مخابرات شهرستان پاسارگاد مطرح شده است اما تا کنون آنتن دهی همراه اول هیچ گونه تغییری نداشته است.

یک شهروند پاسارگادی می گوید: بنده پس از سالها توانسته ام شغلی برای خود پیدا کنم که منتظر تماس از سوی اداره متبوعه هستم. ولی در منزل ما تلفن همراهم هیچ گونه آنتن دهی ندارد و بسیار نگران هستم زمانی که با من تماس گرفته شود تلفنم در دسترس نباشد و کارم را از دست بدهم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
0
با سلام* جهت اشتراک تلفن ثابت هم خیلی از محله ها و کوچه ها با مشکل مواجه هستند و مدیرمخابرات شهرستان از نبود امکانات سخن می گوید