کد خبر: ۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

خانه تکانی در فرمانداری شیراز/ پنج معارفه در یک روز!

فرماندار شهرستان شیراز گفت: مسئولان با برنامه ریزی و هدف مشخص در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

به گزارش شیرازه مصطفی امیری در جلسه معارفه بخشدار جدید مرکزی شیراز مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و گفت : مهمترین و بالاترین شأن مسئولین خدمت به مردم است و باید همه توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم بکار گیریم .

وی بابیان اینکه معرفی نیروهای جدید در جهت تقویت و تسریع در فعالیت ها می باشد افزود: تغییر رویکرد ها طبیعی است که امکان دارد برخی جابجایی ها هم در سطح مدیران صورت پذیرد البته این بدان معنی نیست که مدیران قبلی دغدغه خدمت نداشته اند ولی تغییرات با هدف جاری شدن هرچه بیشتر نظرات مردم و تزریق نیروی جدید و استفاده از پتانسیل دیگر افراد در جهت ارائه خدمات بیشتر صورت می گیرد.

امیری سیاست کاری فرمانداری شیراز را تقویت و ایجاد آرامش در سطح شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولان باید به جای سیاسی کاری و به دور از مسایل حاشیه ای در جهت رفع مشکلات فعالیت نمایند.

وی با تاکید بر نظارت بر انجام امور کارها گفت: اجرای سیاست دولت و نظارت بر اجرای فعالیت ها اولویت کاری فرمانداری می باشد که با یه حرکت رو به جلو و فعال باید پرونده قابل قبول از خود ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان شیراز بر مردم داری و مردم مداری نیز تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید با برنامه ریزی و هدف مشخص در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند تا مردم خود به مسئولان اعتماد کنند و طعم خوش خدمت را از نزدیک مشاهده کنند .

عالی ترین مقام دولت در شهرستان شیراز بر حضور مستمر در روستاها تاکید نمود و تصریح کرد:مسئولان و بخشداران با سرکشی از روستاها و گفتگوی رو در رو با روستائیان با مسایل و مشکلات بیشتر آشنا می شوند و باید بر روند اجرای کارها نظارت کافی داشته باشند تا پروژه ها سریعتر انجام شود و مردم دلزده و نامید نشوند.

وی به مشکلات بخش مرکزی شیراز اشاره کرد و ادامه داد: بخش مرکزی شیراز با مشکلات فراونی از جمله ساخت و سازهای غیر مجاز،آب شرب و ... مواجه می باشد که بخشدار جدید باید با ساز و کارهای اساسی و برنامه مدون مشکلات را مرتفع و ساماندهی نماید.

امیری همچنین برتکریم ارباب رجوع وخدمت رسانی به مردم،برخوردمحکم وقاطع با ساخت وسازهای غیرمجاز،تکریم و تعظیم خانوادههای معظم شهدا،ایثارگرا ورزمندگان ،رعایت عدل وانصاف وبرقراری نظم وامنیت جهت پیاده سازی تدابیر دولت تدبیروامید درسایه همدلی وهمراهی دهیاران وشوراهای اسلامی روستا تاکید کرد.

در ادامه یارویس محمدی بخشدار جدید بخش مرکزی شیراز نیز با اشاره به اینکه هدف اصلی رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم می باشد گفت: امیدواریم با همکاری کلارمندان،شوراها و دهیاران بتوانیم گام های مثبتی در جهت رفع محرومیت برداریم.

وی ادامه داد: بخش مرکزی شیراز بیش از 160 هزار جمعیت دارد و با توجه به گستردگی و پراکندگی و همچنین نزدیکی به شیراز متاسفانه محرومیت بسیرای دارد که در این راستا بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.

محمدی افزود:رسیدگی به امورات مردم و گره گشایی از مشکلات جامعه روستایی وظیفه ای است که با پذیرفتن آن باید با تعهد کامل عمل شود و سعادتی است که امیدورام از آن سربلند بیرون بیایم.

وی بر تعامل و همفکری در کارها تاکید کرد و افزود: بعد از تغییرات و انتصابات مردم از مجموعه فعالیت بیشتری می خواهند و انتظار کمک دارند که باتوجه به قرار گرفتن در سال اقتصاد و فرهنگ ومدیریت جهادی در راستا گام برخواهیم داشت چرا که مهم این است که کارنامه درخشانی از خود به جای بگذاریم چرا که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات ابراهیم رحیمی سرپرست بخشداری مرکزی شیراز، یارویس محمدی را به عناون بخشدار جدید منصوب شد.

گفتنی است یارویس محمدی با 24 سال سابقه در وزارت کشور از خانواده ایثارگارن و برادر شهید می باشد و دارای سوابقی از جمله مشاور و مدیر حوزه فرماندار شیراز،بخشدار بنارویه،بخشدار دشمن زیاری ،سرپرست اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز و کارشناس حوزه سیاسی و اجتماعی و امور اداری و مالی بوده است.

قابل ذکر است در این مراسم خالق فتحی نیز به عنوان رئیس اداری مالی فرمانداری شیراز،ابراهیم رحیمی رئیس اداره سیاسی فرمانداری و افشار و سرهنگ شگری پور به عنوان مشاوران فرماندار معرفی شدند.

نظرات بینندگان