کد خبر: ۵۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

خطیب جمعه خرامه: مصدق از دست شغال فرار کرد و به دست گرگ افتاد

برخی ها به گونه ای آب مصرف می کنند که انگار روی اقیانوسی از آب زندگی می کنیم، اسراف آب حرام است، مردم به اسراف کاران تذکر دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام امین کشاورز امام جمعه موقت خرامه با تاکید بر حفظ آبروی مسلمانان اظهار داشت: تفکر، تدین، اخلاق و انصاف را به فرزندان خود بیاموزیم تا بدانند که چگونه در مورد دیگران قضاوت کنند و گفته هایشان بدون علم نباشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 1369 ادامه داد: حقیقتاً حضور آزادگان در جامعه ما یک الگوی مناسب برای ما است، آزادگان هم تلاش کنند تا شاخصه هایی را که آنان را به الگو تبدیل کرده را حفظ کنند.

حجت الاسلام کشاورز به اهمیت فتح آندلس اشاره کرد و گفت: اگر فتح آندلس در اروپا قابل پیاده شدن بود می توانستیم اروپا را فتح معنوی کنیم و صدای شیعه را به گوش آنها برسانیم اما متاسفانه دشمن هنوز از حربه های آن موقع همچون حضور زنان آرایش کرده در ماهواره و برانگیختن قوای جنسی بر علیه ما استفاده می کند.

امام جمعه موقت خرامه به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه اعتماد بیجا به آمریکا باعث سقوط مصدق شد، مصدق می خواست از دست انگلیس فرار کند اما از دست شغال فرار کرد و دست گرگ افتاد و این باعث نابودی او شد.

وی افزود: اعتماد به آمریکا و نفوذ و تسلط بر دستگاه های سیاسی و فرهنگی ایران از یک سو و حمایت نکردن و به هوش نبودن مردم از سویی دیگر باعث این کودتا و از هم پاشیدن دولت مصدق شد.

حجت الاسلام کشاورز ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آب در منطقه خطاب به مردم گفت: مشکل آب جدی است، برخی ها به گونه ای آب مصرف می کنند که انگار روی اقیانوسی از آب زندگی می کنیم، اسراف آب حرام است، مردم به اسراف کاران تذکر دهند.

امام جمعه خرامه در پایان خطبه های نماز جمعه ضمن تشکر ویژه از تلاش های شهردار سابق خرامه برای سرپرست جدید شهرداری آرزوی موفقیت کرد.

نظرات بینندگان