کد خبر: ۵۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

حجت الاسلام ملک مکان: مردم خیانت سران فتنه را فراموش نمی‌کنند

نظام جمهوری اسلامی و دستگاه قضا ارفاق زیادی به سران فتنه نموده که مجازات اصلی آنان را اعمال نمی کند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس از کدام مرجع قانونی مجوّز فعالیت گرفته که اظهار وجود نموده و از سران فتنه سال 88 حمایت و دفاع نموده است؟

 ملک مکان تاکید کرد: ظلم و خیانت سران فتنه اینقدر روشن و مستند هست که نیاز به اثبات نداشته و امکان انکار یا دفاع از آن وجود ندارد.

وی افزود: یک شورایی که خود غیر قانونی است از کسانی دفاع می کند که کارهای غیرقانونی زیادی انجام داده و به مردم و کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خیانت کردند.

ملک مکان ادامه داد: جرم سران فتنه محرز و مجازات آنان نیز معلوم و مشخص است. نظام جمهوری اسلامی و دستگاه قضا ارفاق زیادی به سران فتنه نموده که مجازات اصلی آنان را اعمال نمی کند.

ملک مکان گفت: عده ای تصور می کنند با گذشت زمان مردم همه چیز را فراموش می کنند و هزینه هایی را که سران فتنه برای کشور بوجود آوردند از یاد می برند و حال آنکه مردم تمام حوادث سال 88 را به یاد داشته و به هر مناسبت و بهانه ای از سران فتنه و حامیان آنها اعلام تنفر و انزجار می نمایند که نمونه آن را در روز قدس مشاهده کردیم.
نظرات بینندگان