کد خبر: ۵۹۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳

فرماندار قیروکارزین: با گروههای افراطی در شهرستان برخورد می‌کنیم

تاکنون 2 صنعت در این شهرک کار خود را آغاز نموده و 18 صنعت به ثبت رسیده داریم که در مراحل انجام تسهیلات بانکی می باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، اشکان کاظمی فرماندار شهرستان قیروکارزین به مناسبت هفته دولت در دیدار عمومی خود با مردم به ارائه گزارش خدمات انجام شده از زمان حضورش در شهرستان پرداخت.

کاظمی در ابتدا با اشاره به پروژه های راهسازی و رکود آنها تا قبل از سال 93 خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده شهرستان قیروکارزین اولویت خود را در راهسازی به تکمیل پروژه قیر به فیروز آباد داده و محورهای قیر یه جهرم و قیر به خنج نیز فعالیت های خود را آغاز نموده اند.

وی افزود: به دلیل مشارکتی بودن محور قیر به هنگام و عسلویه با وزارتخانه های نفت و راه و شهرسازی پیگیری های لازم از طریق مهندس فریدونی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حال انجام می باشد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین در زمینه اقتصاد با اشاره به تک قطبی بودن قیروکارزین در بخش کشاورزی روی آوردن به بخش صنعت را بهترین راه حل برای خروج از این وضعیت دانست و در این راستا تصریح نمود: آماده نمودن زیر ساخت های گاز، آب و برق شهرک صنعتی به منظور جذب سرمایه گذار از جمله پیگیری های انجام شده در شش ماه گذشته می باشد.

وی افزود: تاکنون 2 صنعت در این شهرک کار خود را آغاز نموده و 18 صنعت به ثبت رسیده داریم که در مراحل انجام تسهیلات بانکی می باشند.

کاظمی ضمن تاکید بر غنی بودن ذخائر معدن های گچ و شن و ماسه در قیروکارزین گفت: در حال حاضر این شهرستان با دارا بودن بهترین معادن گچ در جنوب کشور به دنبال جذب سرمایه گذار در این راستا بوده از سرمایه گذاران حمایت خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش مصرف برق با توجه به کاهش تعرفه ها اشاره نمود و اذعان داشت: مدیریت برق شهرستان طبق مکاتبات استانی قول مساعدت 36 ترانس را گرفت که ماحصل آن نصب 24 ترانس و عدم نوسات برق در تابستان امسال شد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین از دیگر اقدامات در حال پیگیری را تاکسی درون شهری و میدان میوه و تره بار دانست و خواستار همکاری بیشتر مردم ، نهادها و ادارات مربوطه در این زمینه شد.

کاظمی در پایان با اشاره به وحدت ایجاد شده در شهرستان تاکید کرد: ما خواستار همکاری تمامی گروهها در راستای بهبود وضعیت شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی، اقنصادی و اجتماعی بوده و با گروههای افراطی که موجب بر هم زدن آرامش در شهرستان و ایجاد تنش باشند برخورد خواهیم نمود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دلسوزی ازفیروزاباد
United States of America
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
1
اقای فرماندار این یکسال در توهمات قضاوت نکنیددرشهرستان قیر اصلاح طلب ها انگشت شمارند
بهلول قیروکارزین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
0
اقای فرماندار به قول دوستمان اصلاح طلبان تعدادشان به اندازه یک انگشت هم نیست که مردم بخواهند با این افراد اتحادی داشته باشند.ما فقط پیرو امام خامنه ای (حفظ الله) هستیم بس.شما لطفا از مدیری که معدل لیسانسش 10 می باشد و مسئول تربیت نسل انقلابی اینده جامعه هست حمایت نکنید.