کد خبر: ۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳

امام جمعه داراب: آقای استاندار، در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت کنید

ایشان در آغاز هفته دولت اعتبار هزینه شده درپروژه های امسال را یک هزار و سیصد و چهل و پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام کردند در حالی که در شهرستان داراب با جمعیتی بالای 200 هزار نفر، 5 بخش و مشکلات فراوان، کمترین افتتاحیه داشتیم.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، حجت الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ایام حج گفت: مکه و کعبه نمایشگاهی از قدرت و نشانه های الهی هستند  و هر کسی که استطاعت مالی و بدنی داشته باشد حج بر او واجب می شود.

امام جمعه داراب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی مردم غزه گفت: مردم غزه با بیش از 2 هزار شهید و 11 هزار مجروح با اتحاد و بدون تفرقه ایستادگی کردند. هر جا مردمی در راه خدا ثابت قدم باشند و ایثار کنند با یاری خدا سعادت مند می شوند.

وی به خدمات دولتمردان جمهوری اسلامی به مردم اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات زیادی که وجود دارد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی داشته است. دورترین روستاهای داراب امروز برق دارند و هیچ جایی وجود ندارد که برق نداشته باشند.

خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی را فراموش نکنیم

صادقی با اشاره به خاطراتی از مشکلات و کمبودهای قبل از انقلاب اسلامی گفت: خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی را فراموش نکنیم. قبل از انقلاب در شهر داراب 100 ماشین هم نبود اما امروز در دورترین روستاها بهترین ماشین ها دارند.

وی افزود: جاده ها نامناسب و هیچ لوله کشی در روستاها وجود نداشت و ما از آب قنوات استفاده می کردیم. هرچند که ما در تمامی حوزه ها مشکلات زیادی داریم و باید برطرف شود.

آقای استاندار، در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت کنید

امام جمعه داراب با گلایه از استاندار فارس گفت: ایشان در آغاز هفته دولت اعتبار هزینه شده درپروژه های امسال را یک هزار و سیصد و چهل و پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام کردند در حالی که در شهرستان داراب با جمعیتی بالای 200 هزار نفر، 5 بخش و مشکلات فراوان، کمترین افتتاحیه داشتیم.

وی تاکید کرد: آقای استاندار ما از حضرتعالی و دیگر مدیران انتظار داریم در سال های آینده عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود. شیراز باید بهترین باشد اما نباید از شهرستان ها غافل شد.

نظرات بینندگان