کد خبر: ۵۹۸۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
استاندار فارس:

به عنوان عضو بیست و دوم شورا مطالبه‌گر حقوق شهروندان هستم/ شیراز نسبت به اصفهان در مواردی جلوتر است

شیراز شهری بین‌المللی است و برای آن باید بین‌المللی فکر کرد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، استاندار فارس در روز پایانی هفته دولت با بیان اینکه این هفته با نام آرامش و امید نامگذاری شد، گفت: بحمدالله در آرامشی که در شهر و استان حاکم است، نیروهای ارزنده تلاش گسترده و سازنده‌ای را داشته‌اند به‌گونه‌ای که در این هفته شاهد افتتاح 945 پروژه با اعتبار هزار و 342میلیون و 700 میلیون تومان بوده‌ایم و طرح‌های بزرگی در سطح استان کلنگ‌زنی شده است که در آینده اقتصادی فارس نقش موثری ایفا خواهد کرد.

سیدمحمد احمدی در مراسم افتتاح 120 پروژه شهرداری افتتاح این پروژه‌ها را حاصل همدلی و دلسوزی مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز دانست و خاطرنشان کرد: هرگاه در مجموعه‌ای همدلی و همفکری شکل بگیرد، نتیجه آن برای مردم مثبت و شیرین است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته حرکت شتابنده سازندگی در شهر شیراز شکل گرفته و در حال گسترش است، گفت: شیراز به جهت آنکه یک‌سوم جمعیت استان فارس را در خود جای داده نیازمند زیربناها و تاسیسات شهری مناسب است.

نماینده عالی دولت در فارس با تصریح اینکه پارک‌ها و فضای سبز از ضرورت‌های زندگی شهری بوده و می‌تواند به کمک بخش خصوصی گسترده‌تر شود که این مدنظر شورا و شهرداری نیز است، اضافه کرد: پل‌ها، روگذرها و زیرگذرها گره‌های ترافیکی را باز می‌کنند و تاسیسات رفاهی برای مردمی که خسته از کار روزانه در اوقات فراغت نیاز به تفریح همراه با خانواده دارند، بسیار مهم می‌باشد که در این راستا تلاش‌های شورا و شهرداری شیراز قابل تقدیر است.

احمدی تصریح کرد: اگر مردم به موقع عوارض و مبالغی را که باید در ازای خدمات پرداخت کنند، بپردازند شهرداری در ارائه خدمات و ایفای نقش خود توانمندتر خواهد بود.

استاندار فارس با بیان اینکه مجموعه استانداری در کنار شهرداری است و من به عنوان عضو بیست و دوم شورا مطالبه‌گر حقوق شهروندان هستم، گفت: استانداری به همراه نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی آمادگی پیگیری مسائل شهری در مرکز کشور را داریم تا جاذبه‌های بیشتری برای شیراز ایجاد و از این طریق گردشگر بیشتری وارد این شهر شود.

وی با بیان اینکه شیراز نسبت به اصفهان در مواردی جلوتر است، گفت: تعداد هتل‌های شیراز از اصفهان بیشتر و کیفیت آن نیز بالاتر است اما با توجه به حجم گردشگران ورودی به شیراز، تعداد هتل‌ها کافی نیست.

استاندار فارس شیراز را بزرگ‌ترین شهر جنوب کشور توصیف و اظهار کرد: هر کس در جنوب کشور توانایی مالی دارد در شیراز نیز ملکی را خریداری می‌کند به طوری که جمعیت تابستان شهر شیراز از ایام دیگر سال بیشتر است.

احمدی با تصریح اینکه شیراز از هر نظر پر جاذبه است، خاطرنشان کرد: شیراز شهری بین‌المللی است و برای آن باید بین‌المللی فکر کرد و تصمیم گرفت چراکه با برنامه‌های ساده و ساده‌اندیشانه نمی‌شود این شهر را اداره کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی مناسب و جلب مشارکت مردم بتوانیم سرزندگی و نشاط بیشتری برای شیراز فراهم کنیم.

بنابر این گزارش، تقاطع سه سطحی شهدای مهدی‌آباد (مطهری ـ ستارخان)، پل دوم رضوان (چپگرد ابوذر غفاری) و باغ خانواده واقع در بلوار مطهری سه پروژه مهم شهری شهرداری شیراز بود که با حضور مسئولین به بهره‌برداری رسید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
2
حقوق شهروندی ؟؟؟؟استاندار که سوار موتور نمیشه که بره تو چاله با خانواده و بعدش زخمی بشه
تو افتاب واسه اتوبوس واحد نمی ایسته واسه سوار شدن
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
1
ولی ایشون یک ساله استاندار فارس شده و در این همین شهر دانشجو بوده و ....
همشهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
2
اقای استاندار . اخه هتل هم شد امتیاز برتری؟
همسایه
همشهری عزیزم یکی از زیر ساخت های توریسم که این همه شعار می دهیم که پتانسیل دارم همین هتل است.چرا با هتل بعضی ها مشکل دارند متعجبم.
مشهد مقدس برید ببینید چقدر همین هتل ها اشتغالزایی کرده
همشهري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
0
چرا هميشه تا مي خواهيم حرفي بزنيم خودمان رابااصفهان مقايسه مي كنيم واقعا ما چي كم داريم؟