کد خبر: ۵۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

هفتمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در شیراز برگزار می‌شود

برنامه‌های جشنواره «زیر سایه خورشید» در استان فارس از 11 شهریور شروع شده و تا 16 شهریور ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، هفتمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» زیر نظر شبکه جوانان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در شیراز برگزار می‌شود.

 امسال خادمان حرم رضوی در 110 شهر و در 7 کشور حضور می‌یابند و با شعار «حضورتان در تمام زندگی جاری است»، جشن میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت را جشن می‌گیرند. برنامه‌های جشنواره «زیر سایه خورشید» در استان فارس از 11 شهریور شروع شده و تا 16 شهریور ادامه دارد و خادمان حرم رضوی در چهار شهرستان آباده، استهبان، نیریز و مرودشت حضور می‌یابند. دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مفقودالاثر و جانبازانی که 5 سال اسیر بوده اند از برنامه‌های روز 11 شهریور است. دیدار با صنعتگران شرکت زرین غزال، جانبازان سپاه و ارتش، زیارت حرم امامزادگان، جشن مردمی هیئت‌های مذهبی در بوستان هاشمی و عیادت از بیماران بیمارستان میر و خیریه نرجس از برنامه‌های روز 12 شهریور است.

حضور در شهرستان‌های استهبان و نیریز از برنامه‌های 13 شهریور و حضور در برنامه زنده «خوشا شیراز» و شهرستان‌های آباده و مرودشت از برنامه‌های 14 شهریور می باشد. بازدید از زندان مرکزی شیراز، روز 15 شهریور و مراسم جشن در حسینیه سیدالشهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

نظرات بینندگان