کد خبر: ۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

کشف 196 كيلوگرم ترياك از خودرو حامل گاو صندوق در سپیدان!

در بازرسي از اين خودرو 50 هزار و 800 نخ سيگار و 69 پاكت انواع تنباكو قاچاق كشف و در اين رابطه يك نفر متهم دستگير شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس،‌ با تلاش مأموران انتظامي شهرستان " سپيدان" استان فارس، 196 كيلوگرم ترياك در بازرسي از خودرو وانت نيسان حامل گاوصندوق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان " سپيدان" با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري در محور " سپيدان- ياسوج" كردند.

سرهنگ " سلطان محمدي" ادامه داد: در اين راستا مأموران به يك دستگاه وانت نيسان حامل گاو صندوق مظنون شده و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو ۱۹۶ كيلو گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در بدنه گاو صندوقها جاسازي شده بود كشف و در اين خصوص دو نفر متهم دستگير شدند.

سرهنگ " محمدي" خاطر نشان كرد: برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي شهرستان " سپيدان" قرار دارد و شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيري برادران كيف قاپ در " كازرون"
فرمانده انتظامي شهرستان "كازرون" استان فارس از دستگيري کيف قاپان موتورسوار و كشف 9 فقره كيف قاپي از آنان خبر داد.

سرهنگ "محسن سروقد" در تشريح اين خبر گفت: باتوجه به وقوع چند فقره كيف قاپي توسط دونفر موتورسوار در شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري كيف قاپان در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد شيوه كيف قاپان به نحوي است كه سوژه خود را موتورسوارني انتخاب مي كنند كه تركنشين آن خانم بوده و در يك فرصت مناسب كيف دستي ترك نشين را قاپيده و متواري مي شوند.

سرهنگ "سروقد" افزود: با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي سرانجام تلاش ماموران به نتيجه رسيد و سارقان كه در اقدامي ناموفق به سرقت ، موتورسيكلت خود را در صحنه سرقت به جاگذاشته و متواري شده بودند، دستگير و به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

وي با اشاره به اينكه سارقان دستگير شده برادر هستند عنوان كرد: متهمان تاكنون به 9 فقره كيف قاپي اعتراف و تحقيقات پليس در خصوص كشف سرقت هاي احتمالي ديگر و دستگيري مرتبطين ادامه دارد.

فرمانده انتظامي كازرون به شهروندان به ويژه موتورسواران و ترك نشينان توصيه کرد: از جا به جايي وجه نقد به صورت آشکار اجتناب کرده و وسايل همراه خود را به گونه اي در دست بگيرند كه به راحتي قابل دسترس سارقان نباشد و همواره در رفت و آمدها مراقب موتور سواراني که اطراف آنها پرسه مي زنند باشند .

كشف 386 هزار نخ سيگار قاچاق در فارس
مأموران انتظامي فارس با انجام سه عمليات جداگانه، 386 هزار و 160 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق كشف كردند.

رييس پليس آگاهي فارس در اين خصوص گفت: مأموران انتظامي شهرستان " ارسنجان" به يك دستگاه خودرو پرايد در محورهاي مواصلاتي مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ " سيروس حيدري" ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 50 هزار و 800 نخ سيگار و 69 پاكت انواع تنباكو قاچاق كشف و در اين رابطه يك نفر متهم دستگير شد.

وي با اشاره به انجام يك عمليات موفقيت آميز ديگر در شهرستان " ممسني" افزود: مأموران انتظامي شهرستان پس از توقيف يك دستگاه خودرو پژو 405 ف در بازرسي از آن 18 هزار و 200 نخ انواع سيگار قاچاق كشف و يك نفر متهم را دستگيركردند.

رييس پليس آگاهي فارس تصريح كرد: مأموران پليس راه شهرستان " فيروز آباد" نيز يك دستگاه خودرو پژو 405 را به دليل انجام تخلفات حادثه ساز متوقف كردند.

سرهنگ " حيدري" با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 317 هزار و 160 نخ سيگار قاچاق كشف و راننده خودرو نيز دستگير شد ، ادامه داد: برخورد با قاچاقچيان كالا به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي فارس قرار دارد.

با رانندگاني كه در خطوط ويژه اتوبوسراني تردد كنند برخورد مي شود
رييس پليس راهور استان فارس گفت: خودروهايي كه براي عبور و مرور در سطح شهر از خطوط ويژه اتوبوسراني تردد كنند، مبلغ 500 هزار ريال جريمه و در صورت ادامه داشتن تخلف توقيف خواهند شد.
سرهنگ " مصطفي عباسي" در اين خصوص گفت:کاهش حوادث رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیکی با نهادینه شدن قوانین راهنمایی و رانندگی در بین اقشار مردم امکان پذیر می باشد.

وي ادامه داد: پایبندی و عمل به مقررات و رعایت حقوق شهروندی در عبور و مرور باید مد نظر عموم شهروندان قرار گیرد، تا شاهد کاهش ترافیک و تصادفات ناشی از آن در سطح شهر باشیم.
 
رييس پليس راهور فارس با اشاره به اينكه قرار گرفتن در روزهای آخر فصل تابستان و افزایش تقاضا برای عبور و مرور و ازدحام مسافرین در سطح شهر خصوصاً در نقاط مرکزی ، رعایت قانون و مقررات را از جانب شهروندان بیش از گذشته می طلبد افزود: پرهیز از عجله و شتاب در حین رانندگی و بستن کمربند ایمنی، حرکت با سرعت مجاز می تواند ما را به ارتقاء فرهنگ رانندگی و داشتن روحیه قانون مداری، برای رسیدن  به شهری آرام و به دور از بی نظمی یاری کند.

وي در پايان با تأكيد بر عبور نکردن از خطوط ویژه اتوبوسرانی توسط وسایل نقلیه غیرمجاز گفت: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات، رانندگاني كه از خطوط ويژه اتوبوسراني براي عبور و مرور استفاده كنند،

مبلغ 500 هزار ريال جريمه نقدي و در صورت ادامه تخلف وسيله نقليه آنان توقيف خواهد شد.

طي يك هفته گذشته صورت گرفت:
كشف 62 دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه در شيراز
مأموران انتظامي شهرستان شيراز با اجراي طرح مبارزه با سرقت در هفته گذشته ، 48 دستگاه خودرو سرقتي و 14 دستگاه موتورسيكلت مسروقه كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز در اين خصوص گفت: مأموران انتظامي شهرستان در راستاي اجرايي كردن اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت در سطح شهرستان شيراز، چندين طرح مبارزه با سرقت را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ " بهادر اسماعيلي" تصريح كرد: در اين راستا مأموران طي يك هفته گذشته موفق شدند تعداد  48 دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتورسيكلت مسروقه را كشف كنند.

وي با بيان اينكه اجراي طرح هاي مبارزه با سرقت در سطح شهرستان شيراز با جديت ادامه خواهد داشت، به شهروندان هشدار داد: هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از انواع سرقت جدي گرفته و پليس را در راه مبارزه با سرقت ياري كنند.

کشف 30000 ليتر گازوئيل قاچاق در"لامرد"
فرمانده انتظامي شهرستان "لامرد" استان فارس از کشف 30 هزار ليتر گازوئيل قاچاق خبر داد.
سرهنگ " اكبر زلفي " در تشريح اين خبر گفت : مأموران پلیس آگاهی شهرستان مطلع شدند فردي اقدام به دپو گازوئیل در کارگاه بلوک زنی و چاه کشاورزی خود در بخش "علامرودشت" می نمايد.
وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضايي مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از مكان هاي مورد نظر 30 هزار ليتر گازوييل قاچاق كه در مخزني جاسازي شده بود، كشف كردند .

سرهنگ " زلفي" گفت: در اين رابطه متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.



نظرات بینندگان