کد خبر: ۶۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

امسال 8 هزار خودرو سرویس مدارس شیراز را انجام می‌دهند

علیرضا پاک فطرت رانندگان تاکسی را سفیران فرهنگی خطاب کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، شهردار شیراز با اشاره به نزديك شدن به زمان بازگشايي مدارس، گفت: امسال با هماهنگي‌هاي انجام شده، 8 هزار خودرو، كار سرويس مدارس و جابه‌جايي دانش‌آموزان را انجام مي‌دهند.

مهندس علیرضا پاک فطرت در جمع بازرسین سازمان تاکسیرانی با بیان این که خودروهای ارائه دهنده سرویس مدارس، دارای نشان ويژه و علامت مشخصه كننده نصب شده بر روي شيشه جلو و عقب خودرو است، گفت: همه رانندگان داراي دفترچه صلاحيت خواهند بود.

وي اضافه كرد: بازرسان نيز در دو شیف کاری با استفاده از 6 دستگاه خودرو و همراه با یک خودرو گشت نا محسوس، كار نظارت را بر عملكرد كمي و كيفي سرويس مدارس برعهده خواهند داشت و البته بازرساني تحت عنوان افتخاري نيز در بحث نظارت فعال خواهند بود.

شهردار شیراز با يادآوری اين نكته كه رانندگان متخلف به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهند شد، خاطرنشان كرد: بي‌ترديد رانندگان تاکسی در انجام وظایف خود با کمبودها و مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند اما به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نكرده و نخواهند کرد و با تمام توان در جهت رضایتمندی شهروندان تلاش خواهند کرد.

علیرضا پاك‌فطرت با بیان اینکه سازمان نظارت بر تاکسیرانی باید حافظ منافع شهروندان و نیز رانندگان تاکسی باشد، افزود: يكي از وظايف شهرداري، تسطيح و بهسازي معابر براي تردد مناسب خودروهاي عمومي منجمله تاكسي است، معابر شهر بايد فاقد هرگونه چاله و دست‌اندازي باشد.

وي با تأكيد براينكه شهرداري در ترميم و بهسازي معابر با مشكل مالي مواجه نيست، گفت: بايد با يك مديريت صحيح در راستاي بهسازي معابر و آماده‌سازي شهر براي تسهيل در تردد خودروهاي عمومي و ساير خودروها، اقدام كرد.

علیرضا پاک فطرت رانندگان تاکسی را سفیران فرهنگی خطاب و خاطرنشان كرد: برخورد خوب و مناسب رانندگان تاكسي با مسافران موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان خواهد شد و در اين موضوع نقش سازمان نظارت بر تاكسيراني بسيار پررنگ است.

شهردار شيراز يادآور شد: مدیریت خلاق می‌تواند با ارائه راهکار مناسب، بسیاری از مشکلات رانندگان را برطرف كند و در اين راستا افزایش خطوط مبدا - مقصد می‌تواند در ساماندهی تاکسی‌ها بسیار موثر باشد
نظرات بینندگان