کد خبر: ۶۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳

حجت الاسلام نیازی:‌ خواسته امروز شهدا بیرون راندن ماهواره از خانه‌هاست

امروز در جنگ نرم و نبرد با ماهواره و فرهنگ منحرف غربی این‌قدر باید قوی باشیم که در صحنه‌های فرهنگی نیز پیروز باشیم و اجازه ندهیم که ماهواره‌ها وارد خانه شوند و انحلال خانواده را هدف قرار دهند.
به گزارش خبرنگار سرویس قطعه شهدای شیرازه، نخستین یادواره سرداران و 90 شهید بخش رونیزشهرستان قرآنی  استهبان با حضور یکهزار نفری مردم این بخش و  مسئولان در روستای قرآنی محمدآباد  دهستان خیر برگزار شد.

برپایی نمایشگاه‌‌ دفاع مقدس با غرفه‌های معرفی سلاح،بررسی آسیب‌های ماهواره،نمایش ماکت‌های عملیاتی جنگ و نمایش گوشه‌هایی از حال و هوای رزمندگان اسلام در جبهه از حاشیه‌های این یادواره مردمی بود که با همکاری ستادکنگره سرداران و 14600 شهید فارس،حوزه مقاومت شهید بهشتی خیر، حوزه مقاومت شهید ساجدی رونیز،پایگاه مقاومت شهید شاهسونی و کانون فرهنگی-هنری شهدای روستای قرآنی محمدآباد برگزار شد.

در این مراسم،حجت الاسلام غلامحسین نیازی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس در سخنانی تاکید کرد: خواسته امروز شهدا مقابله با جنگ نرم و بیرون راندن ماهواره از خانه‌ها است.

نیازی خاطرنشان کرد: امروز در جنگ نرم و نبرد با ماهواره و فرهنگ منحرف غربی این‌قدر باید قوی باشیم که در صحنه‌های فرهنگی نیز پیروز باشیم و اجازه ندهیم که ماهواره‌ها وارد خانه شوند و انحلال خانواده را هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهدا در جبهه جنگ و  نبرد سخت مولفه‌های دینی را به‌خوبی مورد توجه قرار داده و آن را رعایت کردند، تصریح کرد: امروز مشکل ما دوری جستن از واجبات و انجام محرمات است و باید با برنامه‌ریزی تمام فرایض خود را بجا آورده، گناه را ترک کرده و بر اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر نیز پایبند باشیم.

نیازی با بیان خاطره‌هایی از رزمندگان دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا دنیا را با همه بزرگی آن کوچک می‌دیدند و چشم بر مادیات بسته بودند و امروز نیز باید این مولفه‌ها در جامعه رواج یابد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس تاکید کرد: امروز باید در جنگ نرم پاسدار خون شهدا باشیم و همواره بر خود بیاندیشیم که  شهدا رفتند ما چه کردیم و نباید شرمنده خون شهدا باشیم.

نماینده مردم استهبان و نی‌ریز نیز در این مراسم گفت: اگر امروز می‌بینیم اطراف کشور ما در عراق،ترکیه وسوریه و در پاکستان کشت و کشتکار است ولی مردم ما در آسایش هستند به برکت خون شهدا است.

محمدسقایی با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره شهدای بخش رونیز، مردم دهستان خیر و روستای محمدآباد ادامه داد: امروز آنچه باعث شده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی  ثابت قدم و پایدار باشد و پای میز مذاکره ابرقدرت‌ها بنشیند به برکت خون شهدا و استقامت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: آنچه امروز با عنوان اسلام در جهان انتشار می‌یابد نشات گرفته از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای است که باید در این راه نیز قدردان و شکرگذار باشیم.

سقایی بیان داشت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است،همه و همه در گرو دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است،شهدا رفتند که اقامه نماز را داشته باشند و  باید همه تلاش کنیم نماز را حتی‌الامکان در اول وقت  بپا داشته و این مهم را مورد توجه قرار دهیم.

در این مراسم همچنین سروان علی شاهسوندی‌الاصل فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی دهستان خیر ضمن تشکر از برگزارکنندگان یادواره تصریح کرد: برای برپایی نمایشگاه‌های این یادواره تلاش شبانه‌روزی 10 روزه شده و در کمترین امکانات روستایی یکی از بهترین نمایشگاه‌های دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا در استان برگزار شد.

وی در سخنان خود گفت:جنگ امروز که بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته،ماهواره است و باید برای پاسداری از خون شهدا ماهواره‌ها که دجالواره هستند از خانه‌ها بیرون کنیم.

گفتنی است، انجام مداحی توسط کاظم محمدی مداح برجسته استان فارس و کشور،رونمایی از تندیس یادواره جهت اهدا به موزه کنگره سرداران و 14600 شهید فارس، قرائت سرود و دکلمه توسط گروه سرود خواهران پایگاه مقاومت حضرت ام‌البنین (ع) و  کانون فرهنگی-هنری شهدای روستای محمدآباد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
نظرات بینندگان