کد خبر: ۶۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳

افتتاح اولین مرکز جامع سلامت کشور در آباده طشک

اولین مرکز جامع سلامت کشور با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آباده طشک افتتاح شد.
به گزارش شیرازه به نقل از بختگان سیتی، دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، سقایی نماینده محترم مردم در مجلس صبح روز پنج شنبه ۳ مهرماه از مرکزبهداشتی ودرمانی آباده طشک بازدید کردند. در این بازدید که امام جمعه، بخشدار و تعدادی از مسوولین محل نیز حضور داشتند اولین مرکز جامع سلامت کشور افتتاح شد.

دکتر ایمانیه در خصوص مزیت این طرح اظهارداشت: این طرح ۲ مزیت اصلی دارد ۱- این طرح سلامت محور است نه درمان محور یعنی به خدمات پیشگیری بیشتر توجه میکند. ۲- این طرح به شکل فعال عمل میکند یعنی به جای اینکه مردم به سراغ ما بیایند ما به سراغ مردم خواهیم رفت. به این صورت که همکاران ما که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند به سراغ مردم میروند و اطلاع رسانی کافی در زمینه های بیماری های قلبی، روحی و روانی، طرح غربالگری و.. میکنند.

دکتر ایمانیه در خصوص تجهیزات مورد نیاز مرکز آباده طشک گفت: یکسری از تجهیزات خریداری شده و تحویل مرکز آباده طشک گردیده است و یکسری هم در حال خریداری است که انشاءالله تا پایان مهر ماه به مرکز تحویل خواهد شد.

دکتر ایمانیه در پایان اظهارداشت: مدیر فنی شبکه از مرکز بازدید و دستورات لازم به وی داده شد تا با همکاری مهندس سقایی به نحوی این ساختمان تکمیل شود که بتوانیم به ۴ هدف اصلی برسیم.
نظرات بینندگان