کد خبر: ۶۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
امام جمعه اهل سنت خنج:

اقدام سپاه در برپایی بیمارستان در مناطق محروم، جهــاد است

امام جمعه اهل سنت خنج، حرکت سپاه در برپایی بیمارستان صحرایی را بسیار مناسب دانست و به عنوان نوعی جهاد تلقی کرد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، امام جمعه اهل سنت خنج در بازدید از بیمارستان صحرایی محمد رسول الله(ص) سپاه در خنج در گفتگو با پایگاه خبری خنج کهن در رابطه با این طرح گفت: با توجه به موقعیتی که امروز در آن قرار داریم، این حرکت که در بخش سلامت انجام گرفته و متخصصان به صورت موقت در جایی جمع می شوند و به مداوای بیماران می پردازند، بسیار مناسب بوده و بنده به عنوان یک جهاد به آن نگاه می کنم.

اقدام سپاه در برپایی بیمارستان صحرایی، در واقع نوعی جهاد است

شیخ عبدالصمد ابونجمی ادامه داد: امروز ما شاهد این هستیم که متخصصین با دل و جان پای کار هستند و به صورت رایگان، بیماران را مداوا می کنند. من این موضوع را به فال نیک می گیرم و انتظار دارم اینگونه طرح ها در سایر شهرستان ها نیز گسترش پیدا کند. از مسئولین جمهوری اسلامی نیز کمال تشکر را داریم که این زمینه را برای پزشکان ما ایجاد کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا سپاه این طرح را در شهرستان خنج اجرا نموده، گفت: این کاری که سپاه انجام می دهد، در واقع یک نوع جهاد است و در خنج نیز با توجه به اینکه روستاهای محروم داریم و منطقه ای است که پزشکان فوق تخصص در آن کمتر وجود دارد، نیاز مردم را دیده و به این امر مهم توجه کردند.

امام جمعه اهل سنت خنج در پایان ﺗﺄکید نمود: کار سپاه همیشه پسندیده و در راستای خدمت به مردم بوده است. ما این کار را می ستاییم و به عنوان یک ارزش به آن نگاه می کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳
0
شیعه و سنی باهم برادرند و هیچ قدرتی نمی تواند انها را از هم جدا کند و بین انها تفرقه و دشمنی ایجاد کند