کد خبر: ۶۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳

استقرار 120 پایگاه جشن عاطفه ها در شهرستان قیروکارزین

مدیر کمیته امداد قیروکارزین از استقرار120پایگاه جشن عاطفه ها در سطح شهرستان قیروکارزین خبر داد.

به گزارش شیـــرازه محمد بهزادی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان گفت: جشن عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در سه روز و از 16 تا 18 مهر در قیروکارزین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد پایگاه جشن عاطفه ها 4 پايگاه ثابت،  6 پايگاه سيار،  6 پايگاه بسيج،  85  پايگاه در مدارس و  9 پايگاه در قالب ساير پايگاه ها به جمع آوري کمک هاي مردمي براي دانش آموزان بي بضاعت مستقر خواهد شد، افزود: امید است این پایگاه ها همچون سال های گذشته با استقبال گسترده مردم و خیرین و نیکوکاران روبرو شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 16 مهرماه مدارس میزبان برگزاری جشن عاطفه ها هستند، ادامه داد: این جشن 17 مهرماه در سطح شهرستان و 18 مهر ماه سالجاري در محل نماز جمعه برگزار مي شود. 

بهزادی تصریح کرد: در جشن عاطفه هاي سال گذشته بالغ بر 345 ميليون ریال کمک جمع آوري گردید. این مقام مسئول در کمیته امداد شهرستان قیروکارزین جشن عاطفه ها را راهی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه دانست و بیان کرد: این امر راهی برای گرایش هر چه بیشتر افراد جامعه و تبیین این فرهنگ در بین افراد به ویژه نسل جوان است.

بهزادی اضافه کرد: این نهاد قبل از شروع سال تحصیلی لوازم التحریر و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش خود را تهیه و در اختیارشان قرار داده است اما این جشن را به منظور اشاعه فرهنگ نوع دوستی و انفاق در جامعه برگزار می کند.

لازم به ذکر است هم اکنون 350 دانش آموز و 240 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد شهرسان قیروکارزین قرار دارند که در طول یک سال تحصیلی مبلغ  یک و نیم میلیارد  ریال برای امور تحصیلی آنها هزینه می شود.

نظرات بینندگان