کد خبر: ۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
نماینده زاهدان:

با «دیپلماسی‌خنده» نمی‌توان جلوی‌تروریست‌ها را گرفت

چندین بار به دولت تذکر داده‌ایم که از پاکستان مجوز دنبال کردن تروریست‌ها در خاک پاکستان و بمباران مواضع آنها را بگیرد.
به گزارش شیرازه حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه دولت در زمینه مبارزه با تروریست‌های شرق کشور تساهل و تسامح می‌کند، افزود: هرچند وقت یکبار شاهد این اتفاقات درد آور هستیم. در هفته‌ای که باید از نیروی انتظامی تقدیر کنیم شاهد شهادت عده‌ای نیروی خدوم این نیرو هستیم. علی رغم تلاش نیروهای نظامی و انتظامی سوء‌مدیریت باعث ایجاد این اتفاقات شده است. سپاه امنیت استان سیستان و بلوچستان را برعهده دارد و انتظار ما از این نیرو بیشتر است. در مناطقی که حرکت‌های تروریستی بیشتر در آن انجام می‌شودبه مراقبت بیشتری نیاز داریم.

وی با اشاره به تبعات این حرکت تروریستی در استان سیستان و بلوچستان افزود: این حوادث وقتی اتفاق می‌افتد سرمایه‌گذاری کم می‌شود و با کاهش سرمایه‌گذاری بیکاری بیشتر می‌شود و همین بیکاری معضلات فرواوانی مثل مشکلات اجتماعی اعم از همین حرکات تروریستی را به دنبال دارد.

شهریاری ادامه داد: در اصل این وظیفه دستگاه‌های امنیتی و نظامی است که این قضیه را پیگیری کنند ولی ما در هر زمانی که توانستیم از دولت درخواست کردیم در ارتباط با دولت پاستان مجوز دنباله‌گیری و بمباران مواضع این تروریست‌ها را به نهادهای نظامی ما بدهد ولی دولت متأسفانه جدیتی در این کار ندارد. دیپلماسی ما در این قضیه ضعیف است و دستگاه دیپلماسی باید پاسخگوی این قضیه باشد.
نظرات بینندگان