کد خبر: ۶۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳

اهل سنت خنج آماده استقبال از آیت الله نوری همدانی می‌شوند

شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج نیز بابزرگ بر شمردن مقام علما در پیشگاه خداوند ومردم حضور حضرت آیت الله نوری همدانی را بسیار با اهمیت دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، در جلسه شورای اداری شهرستان خنج اعلام شد که آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید به این شهرستان مسافرت می کند و مردم اهل سنت این شهرستان جنوبی فارس آماده استقبال از این مرجع تقلید هستند.

در این جلسه که به ریاست عباسی فرماندار خنج وبا حضورامام جمعه و اعضا در فرمانداری تشکیل شد مهم ترین موضوع جلسه شورای اداری، سفر قریب الوقوع آیت الله نوری همدانی به شهرستان خنج بود.

براساس اعلام فرمانداری خنج، آیت الله نوری همدانی سه شنبه 29 مهر وارد لار خواهد شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم شهرستان های لار، گراش ، خنج و مسوولان این سه شهرستان قرار خواهد گرفت و پنجشنبه اول آبان 93 میهمان مردم شهرستان خنج خواهد بود.

طبق این برنامه قرار است آیت الله نوری همدانی در اجتماع مردم خنج در مسجد جامع این شهر حضور یابد و در این اجتماع ائمه جمعه تسنن و تشیع خنج به وی خیرمقدم خواهند گفت و سپس به سخنان این عالم گوش فرا خواهند داد.

حجت الاسلام اسلامی نسب مسوول اداره تبلیغات اسلامی خنج در سخنان خود در جلسه شورای اداری ضمن تمجید وتقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه خنج در تمام مراسم ها عموم مردم ومسئولین را به شرکت گسترده دراین مراسم فراخواند.

شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج نیز بابزرگ بر شمردن مقام علما در پیشگاه خداوند ومردم حضور حضرت آیت الله نوری همدانی را بسیار با اهمیت دانست.

وی با تقدیر از خیرین منطقه گفتن:در قرآن وسخنان پیامبر وبزرگان دین همه جا از ارزش ومقام علما وخیرین به بزرگی یاد شده است وخداوند برای آنان پاداش واجر بزرگ قرار داده ولی افراد فقیر ومستمند همیشه فقط مصرف کننده اموال خیر هستند.

در این جلسه عباسی فرماندار خنج طی سخنانی براهمیت حضور مردم در مراسم استقبال وحضور مردم در این مراسم تاکید کرد.
نظرات بینندگان