کد خبر: ۶۲۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز در گفتگو با شیرازه:

سونامی سرطان در راه است!/ هرچه سریعتر بنزین یورو 4 در شیراز توزیع شود

آیا شهرهایی مثل اراک و کرج کلانشهرتر از شیراز بوده‌اند و یا مسئولین و نمایندگان آن‌ ها در مجلس بهتر پیگیری کرده‌اند؟!

شیرازه- سرویس اجتماعی: عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه قرار است ساختمان بیمارستان نمازی2 در اراضی ضلع جنوبی بزرگراه کوهسار مهدی(عج) احداث شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه کوهسار مهدی(عج) به منظور حل معضلات ترافیکی شهر ایجاد شده و در این طرح چنین ظرفیتی پیش‌بینی نشده است بنابراین اگر بیمارستانی در آنجا احداث شود عملا کارایی پروژه از بین می‌رود.

رضا محمدیان در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با یادآوری اینکه بین توزیع مراکز درمانی و بیمارستان‌های شیراز توازن برقرار نیست و تراکم بیمارستان‌ها در غرب به عدالت نزدیک نیست، خاطرنشان کرد: اکثر مراکز درمانی در ضلع غربی شهر متمرکز هستند و بیمارستان احمدبن‌موسی(ع) تنها بیمارستانی است که در ضلع شرقی شیراز ساخت آن آغاز شده است.

وی با تصریح اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون برای گرفتن مجوز ساخت بیمارستان نمازی2 به شهرداری مراجعه نکرده‌اند، پیشنهاد داد: با توجه به مسائل ترافیکی و به منظور توزیع عادلانه مراکز درمانی در سطح شهر و دسترسی راحت‌تر مردم خدمات درمانی بهتر است ظرفیت ساخت بیمارستان‌های جدید را به سمت ضلع جنوبی یا شرقی شهر ببرند که یکی از پیشنهادات بلوار احمدبن موسی(ع) است.

این عضو شورا اعلام آمادگی کرد که اگر لازم باشد شهرداری در واگذاری زمین برای ساخت بیمارستان نمازی2 در جنوب یا شرق شیراز با دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری می‌کند.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع بنزین یورو4 در پنج کلانشهر کشور گفت: اکنون در تهران، اصفهان، تبریز، اراک و کرج توزیع بنزین استاندارد آغاز شده است و این سوال مطرح است که آیا شهرهای مذکور از جمله اراک و کرج کلانشهرتر از شیراز بوده‌اند و یا مسئولین و نمایندگان آن‌ها در مجلس بهتر پیگیری کرده‌اند؟!

این عضو شورای شهر شیراز با اشاره به افزایش آلودگی هوای شیراز تاکید کرد: یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا این است که هرچه سریع‌تر بنزین یورو4 در شیراز توزیع و در اختیار مردم قرار گیرد.

محمدیان با بیان اینکه سونامی سرطان در راه است، خاطرنشان کرد: از طرفی آلودگی هوا در افزایش سرطان نقش موثری دارد و از طرف دیگر بسیاری از صیفی‌جاتی که در اطراف شیراز کاشت می‌شود نیز با آب فاضلاب‌های خروجی شهر صدرا، سلطان‌آباد و بخش‌هایی از کفترک آبیاری شده و در آن‌ها مقادیر زیادی سرب و املاح آلوده وجود دارد که موجب افزایش آمار مبتلایان به سرطان می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مطلع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
2
جهت اطلاع :اگر لیست جبهه متحد نبود شما هیچ وقت برای شورای شهر شیراز رای نمی آوردی چون شورای سوم هم کاندید شدی رای نیاوردی و در انتخابات نظام مهندسین هم رای نیاوردی پس لطفا زیادی.........
این هم صدقه سر لیست جبهه متحد است و تبلیغات چند صد میلیونی خودتون در انتخابات
ناشناس
خب چه ربطی داشت به موضوع؟