کد خبر: ۶۲۳۱۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۳
حضور مدیرکل صدا و سیما در شورای شهر شیراز

کشفی: به خانه دوم خود آمده‌ام!/حقدل: استاندار گفت آقای کشفی را به شورا دعوت کنیم

صدا و سیمای فارس با عزمی راسخ در راستای بازگشایی محل تقاطع جام‌جم همکاری کند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر شیراز کسانی که در جهت رفاه و آسایش مردم قدم برمی‌دارند را شایسته تقدیر دانست و گفت: به عنوان یک شهروند احساس می‌کنم به خانه دوم خود آمده‌ام و از همه تلاش‌ها و خدمات شورا و شهرداری تقدیر می‌کنم.

محمدباقر کشفی با اشاره به آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری در سال 87 به استان فارس گفت: بیانات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) درخصوص ویژگی‌ها، مفاخر و بزرگان استان فارس نشان‌دهنده عمق نگاه ایشان به توانمندی‌های استان بود. همچنین نامگذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) بسیار هوشمندانه بود و هویت زیبایی به شیراز بخشید که ما نیز در رسانه محلی این نگاه را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی که از منظر تاریخ، تمدن و فرهنگ در فارس وجود دارد، گفت: با توجه به وجود نیروهای جوان و فراهم شدن زیرساخت‌ها به دنبال راه‌اندازی شبکه دوم رادیو و تلویزیون هستیم که به صورت 24 ساعته برای همه فارسی‌زبانان سراسر جهان برنامه پخش می‌کند.

کشفی با بیان اینکه حق مردم شیراز است که از یک شبکه مستقل برخوردار باشند، توضیح داد: شبکه جدید با محور موضوعی «ادب و آداب» به ادبیات، تاریخ و هنر خواهد پرداخت و مقدمات زیرساختی آن از یک سال گذشته آغاز شده که مراحل تصویب را در سازمان طی کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه علاوه بر شیراز استان‌های اصفهان و خراسان نیز به دنبال راه‌‌اندازی شبکه موضوعی هستند، گفت: هنرمندان و نخبگان فارس در عرصه رسانه همیشه پیشتاز بوده‌اند که در این خصوص نیز به زودی آغاز پخش برنامه‌های شبکه فرهنگ و ادب کلید می‌خورد.

کشفی با اشاره به نامگذاری سال از راه‌اندازی این شبکه به عنوان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی در عرصه رسانه استان یاد کرد و افزود: راه‌اندازی شبکه موضوعی استانی فضایی مناسب جهت معرفی توانمندی استان فارس و شیراز ایجاد خواهد کرد و با افزایش و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف بهتر می‌توان به ذائقه‌های مختلف مردم پاسخ داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس از اعضای شورای شهر خواست که به منظور تهیه برنامه‌های شبکه جدید اعضای شورا از لحاظ فکری و نرم‌افزاری با پیشنهادات و نظرات خود به صدا و سیما در اجرای بهتر برنامه‌ها کمک کنند.

وظیفه ماست که آقای کشفی را برای حضور در شورای شهر دعوت کنیم!

حقدل، رئیس شورای شهر نیز در این جلسه ضمن تصریح اینکه در سال‌های اخیر صدا و سیمای فارس گسترش کمی و کیفی بسیاری داشته است، گفت: وظیفه شوراست که مدیران خادم و صادق را جهت حضور در شورا دعوت کند و استاندار فارس تاکید داشتند که حضور مدیرکل صدا و سیمای فارس در شورا تسریع شود.

صدا و سیما برای افتتاح پروژه کوهسار مهدی همکاری کند

در ادامه محمدیان، عضو شورای شهر نیز با یادآوری اینکه برای پروژه کوهسار مهدی(عج) چند صد میلیارد تومان هزینه شده و مردم چشم‌انتظار افتتاح فاز اول آن هستند، خواستار آن شد که صدا و سیمای فارس با عزمی راسخ در راستای بازگشایی محل تقاطع جام‌جم همکاری کند و تا یک ماه آینده با برگزاری جلسه مشترک شورا و صدا و سیما این موضوع حل شود که بتوان تا پایان سال این پروژه را به بهره‌برداری رساند و بخشی از مشکلات ترافیکی شهر را حل کرد.

هاجری، دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه قبل از انقلاب شیراز از دو ننگ رنج می‌برد که با رنگ پاک شد، گفت: جشن ‌های 2500 ساله شاهنشاهی و جشن فرهنگ و هنر دو لکه ننگینی بود که با صبغه و رنگ الهی لقب سومین حرم اهل بیت(ع) شدن شیراز و تقدیم 14600 شهید پاک شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز پیشنهاد داد: برای فضاسازی معنوی در جامع و نشان دادن فرهنگ واقعی دینی و ایرانی صدا و سیمای فارس از کارگردانان بزرگ برای ساخت سریال با موضوع احمدبن موسی(ع)، سعدی، حافظ، میرزای شیرازی، شهید دستغیب و سایر بزرگان فارس دعوت به همکاری کند.

ترابی، دیگر عضو شورای شهر نیز با اشاره به خلاء ارتباطی مردم با شورا از طریق صدا و سیما خواستار آن شد که پل ارتباطی صدا و سیما- مردم- شورا تقویت شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
مجری برنامه درپیت رو از تهران میارن بعد درمورد توانمندی های شیراز صحبت می کنن!! یعنی تو شیراز یه مجری نیست که بتونه برنامه خاله زنکی خوشا شیراز رو اجرا کنه؟!
حزب الله شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
جناب آقای حقدل
برادر بزرگوار
شما چرا ؟
آقای کشفی به دنبال تبلیغات زود هنگام انتخابات مجلس آینده است . اگر هم کسی سفارش ایشان را به شما کرده که به شورای شهر دعوت بشود در جهت حمایت تبلیغاتی از ایشان است و احتمالان گزینه مورد نظر این حامیان برای مجلس آینده آقای کشفی است که از ایشان حمایت میکنند.
برادر حقدل شما چرا انقدر ساده انگاری؟؟؟
ناشناس
حزب الله جان حقدل با استاندار هماهنگ هستش چرا ساده ای و فکر میکنی ایشان بی خبره.
ناشناس
خواب مجلس را ببینه با کدام پشتوانه میخواد بره مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا ترابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
عرض سلام و ادب و احترام محضر آقای کشفی
جناب آقای کشفی سالی که شما جهت افتتاح مرکز دیجیتال شهرستان نی ریز به این شهرستان تشریف آوردید قرار بر آن شد که تا پایان همان سال مرکز دیجیتال شهر آباده طشک که بزرگترین بخش شهرستان مذکور است نیز راه اندازی شود اما اکنون بعد از گذشت چند سال هنوز این امر تحقق نیافته حال با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات ناشی از ماهواره برای خانواده ها و جامعه ضرورت جایگزینی شبکه های ایرانی و اسلامی دو چندان می شود لذا ما مردم فهیم شهر آباده طشک از جنابعالی خواستار پیگیری این موضوع و بحمدالله افتتاح این مرکز در این شهر هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
شیراز از وجود همچین آدمایی رنج میبره در واقع!
شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
چرا ایت اله ربانی شیرازی مرد بزرگ و یاور صدیق امام خمینی بایکوت خبری است چرا هیچ نامی از ایشان برده نمیشه چرا باید کسانی در شیراز مطرح بشوند که محلی از اعراب ندارند و بعد خانواده هایی که خدمتشان به انقلاب و رهبری پرواضح هست بایکوت بشوند لطفا شیرازه ایها شما که ارزشی هستید ساکت ننشینید.اقا و سالار مام امام حسین (ع)یار و یاورتان/
هنرمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
اصلا" به ما بگيد وظيفه صداوسيما چيه تهيه برنامه هاي تلويزوني است يا ساخت وساز؟!!
شيرازي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
آقايان محترم اعضاي شورا ، مخصوصا" رياست محترم آن بايد توصيه اي ازمديران دعوت به عمل آوريد؟!!!!شماديگه .............
مجلسي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
خيلي خوب شد موضع شورا ازهمين حالا براي انتخابات مجلس مشخص شد !!!!!!!!!!!
جل الخالق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
این هم از رئیس شورای اصولگرا که سناریوی استاندار اصلاح طلب را اجرا می کنه.
رشیدیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳
0
من بازنشسته ورزش ولرستانی هستم شهادت میدهم مدیری لایق ترازایشان ندیده ام.