کد خبر: ۶۲۹۹۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳

بالاخره یک مسئول هم با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در فارس مخالفت کرد/ آذری: تعطیلی زیاد ارزش پول ملی را پایین می‌آورد!

نباید صحبت‌هایی کرد که فقط باعث خوشحالی معلمان و مدیران شود
به گزارش شیرازه، طرح تعطیلی ادارات فارس در پنج‌شنبه‌ها، مدتی است که بر سرزبان‌هاست و عده‌ای از مسئولین استان هم پی‌گیر این موضوع هستند. احمدی استاندار فارس مدتی پیش گفته بود: « بحث تعطیلی اداره های این استان درپنجشنبه ها را به مرکزمنتقل کرده ایم و با وجود برخی مخالفت ها همچنان پیگیر محقق شدن و تصویب آن هستیم.»

نوذر شفیعی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس هم پیشتر گفته بود: «براساس ملاحظات روانشناختی و وجود سیستم متمرکز دولتی، لازم است طرح خام تعطیلی پنجشنبه های اداری در فارس هر چه سریعتر اجرایی شود.»

خبرگزاری ایرنا که نسبت به سایر رسانه‌ها به این موضوع علاقه‌مندی بیشتری نشان می‌دهد، برای این‌که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را خواست جامعه دانشگاهی و مردم نشان دهد در گفتگویی با عباسی مدیرکل سابق اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فارس، از زبان وی نوشت: طرح تعطیلی پنجشنبه های ادارات استان، در رونق صنعت گردشگری مفید است و از طرفی، کارکنان ادارات فرصت دارند که به امورات زندگی و تقویت بنیان خانواده بپردازند.

با وجود این تلاش‌ها، اما بالاخره‌ای در این بین، صدای مخالفی هم بلند شد. حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش فارس که در دیدار با مدیران واحدهای آموزشی، معلمان و دانش‌آموزان شهرستان لار صحبت می‌کرد با بیان مخالفت خود درباره تعطیلی پنجشنبه مدارس، تصریح کرد: نباید صحبت‌هایی کرد که فقط باعث خوشحالی معلمان و مدیران شود، بلکه باید مصلحت جامعه و آموزش ‌و پرورش را در نظر گرفت.

آذری با ابراز تأسف از تعطیلی بیش‌ از حد رسمی مشاغل و مدارس در ایران، خاطر نشان کرد: یکی از دلایل پایین بودن ارزش پول کشورمان همین موضوع است و می‌توان با تولید بیشتر، کار بیشتر و ارائه خدمات بهتر، وضع جامعه را ارتقاء داد.

این که تعطیلی پنج‌شنبه‌های ادارات فارس چقدر به حل معضل رکود و بیکاری در فارس می‌کند جای بحث دارد اما در مورد اجرایی شدن این طرح به نظر می‌رسد به زودی درِ ادارات فارس پنج‌شنبه ها به روی مردم بسته خواهد شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
6
جناب اذری حتما باور دارید که معلمین فهیم و دلسوز هم مثل شما از تعطیلی مدارس خوشحال نمی شوند و میدانند این به زیان کشور هست اظهار نظر عالمانه شما قابل تقدیر است
ناشناس
من تعطیلی مدارس در پنج شنبه ها همیشه با پسر نازنینم بودن را با همه دنیا عوض نمی کنم
کارمند هستم و خیلی از مرخصی هامو پنج شنبه میگیرم فقط به عشق بچه ام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
0
چرا از گرجه 5000تومانی گزارش تهیه نمی کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
1
شما برای 5 روز که دانش آموز در مدرسه هستند نمی توانید برنامه ریزی کنید آنگاه می خواهید برای شش روز آنان برنامه ریزی کنید ، آقای آذری براساس دیدگاه وزارتخانه متبوع چنین اظهار نظری کرده و گرنه ایشان اگر عاقل باشند موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
0
عدم تعطیلی پنج شنبه های مدارس بیشتر مورد درخواست مادران شاغل هست! اگر مخالفتی هم با تعطیلی می شود بیشتر از جانب این گروه محدود از جامعه است که فرزندانشان پنج شنبه ها در منزل تنها هستند. البته آموزش و پرورش جناب آذری برای این موضوع هم تدبیری! اندیشیده و پنج شنبه پولی راه انداخته! بچه ها به اسم کلاس فلان و بهمان به خرج والدین در مدارس حضور دارند! متاسفانه در این مملکت نه بر اساس مصلحت کل جامعه، بلکه بر اساس نظر کسانی که بیشترین دسترسی به رسانه ها یا مسئولین را دارند تصمیم گیری می شود! بخشی از مردم که نه رسانه ای دارند و نه زبانی برای حرف زدن، هیچ گاه دیده نمی شوند! سفارش حضرت امام در مورد مستضعفین فراموش شده. مسئولین هم به جای اظهار واقعیت قضیه، آسمان رسیمان به هم می بافند و تعطیلی مدارس را به کاهش ارزش پول ربط می دهند! کاهش ارزش پول به خاطر این 20 هزار میلیارد تومانی هست که دولت تدبیر و امید مثل دستگاه فتوکپی اسکناس چاپ کرده نه تعطیلی پنج شنبه!
اشکنان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
5
با تعطیلی زیاد به هیچ جا نمی رسیم...آذری درست میگه...راحت طلبی..کم کاری... دیگه کافیست
ناشناس
همین روزهایی که تعطیل نیستیم ببین چند نفر کارمیکنن روز پنج شنبه پیش کش تان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
0
با یه بچه خودت نمی تونی سر وکله بزنی ما با چهل بچه سر وکله میزنیم اعصاب میخواد و ارامش اعصاب شما چه میدانید ضعف اعصاب یعنی چه