کد خبر: ۶۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳

سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به فارس!

به نظر مي‌رسد احمدي‌نژاد به دنبال يک برنامه منسجم براي حضور در انتخابات مجلس و رياست جمهوري آتي باشد.
به گزارش شیرازه، با روحيه‌اي که از محمود احمدي‌نژاد سراغ مي‌رود و اعتقادي که وي به راه و روش دولت خود داشته و دارد، تلاشش براي بازگشت جدي به عرصه سياست دور از ذهن نيست. احمدي‌نژاد همچنان به داشتن هواداران پرشمار اعتقاد دارد و ياران نزديکش نيز اين هواداران را سرمايه وي براي حضوري دوباره مي‌دانند. اخبار گاه به گاه از برنامه‌ريزي احمدي‌نژاد و تيمش براي حضور جدي در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي خبر مي‌دهند. حتي اواخر سال گذشته اين موضوع مطرح شد که شايد وي براي انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس از شهرستان نهاوند استان همدان کانديدا شود که اين اتفاق نيفتاد. در همان زمان همچنين اين خبر مطرح شد که احمدي‌نژادي فهرستي 150نفره انتخاباتي براي تهران و شهرهاي بزرگ تهيه کرده است و قرار بر اين است که اين فهرست را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پالايش کنند تا به تعداد نمايندگان موردنظرش براي شرکت در انتخابات مجلس برسد. سفرهاي وي به خوزستان، طالقان و درياکنار نيز سفرهايي بودند که هرچند شائبه انتخاباتي بودن داشتند، اما هيچ خبر رسمي از آن‌ها منتشر نشد. در نيمه آبان ماه بود که خبري مبني ديدار جمعي از فعالان اصولگراي استان فارس با احمدي‌نژاد در تهران منتشر شد.

 دانا نيوز در اين باره نوشت: در حاشيه اين ملاقات، جلسه اي نيز با محوريت تشکيل ائتلاف به منظور آمادگي جهت ورود به انتخابات رياست جمهوري برگزار شد که طي اين جلسه احمدي‌نژاد قول داده است که در آينده نزديک به منظور ايجاد انسجام بيشتر به استان فارس سفر مي‌کند. 

احمدي نژاد در اين جلسه به نوعي از حاشيه هاي ايجاد شده در گذشته ابراز ناراحتي کرده است. وي همچنين در اين جلسه درباره نحوه حضور خود در انتخابات آينده تأکيد کرده است که مي‌خواهيم با برنامه و کيفيت بهتر وارد عرصه انتخابات شويم. به طور کلي به نظر مي‌رسد احمدي‌نژاد به دنبال يک برنامه منسجم براي حضور در انتخابات مجلس و رياست جمهوري آتي باشد. اين که خود وي نيز براي انتخابات مجلس کانديدا شود يا تلاش دارد يارانش را به مجلس فرستاده و خود براي انتخابات رياست جمهوري آتي کانديدا شود، سوالي است که جوابش در ماه‌هاي آينده روشن خواهد شد.
نظرات بینندگان