کد خبر: ۶۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳

مربی برق شیراز: مجبوریم به بازیکن بگوییم هزینه غذا و سفرتان را بدهید!

متاسفانه کارخانه یا شرکت‌های صنعتی بزرگی نداریم که بتوانند پاسخگوی نیاز تیم برق شیراز باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، سید امیر شمس پس از تساوی تیمش برابر صبای قم در لیگ فوتبال امیدهای کشور اظهار داشت:‌‌ همان طور که دیدید بازی یک طرفه بود ما تیمی بی‌بضاعت هستیم که بخش خصوصی در حال اداره کردن برق شیراز است و بخش خصوصی هم کمکی به ما نمی‌کند و ما با هزینه بازیکنانمان در لیگ شرکت می‌کنیم.

وی افزود: 2 پنالتی مسلم ما توسط داور نادیده گرفته شد و چند موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیم در حالی که ما در این بازی به برد نیاز داشتیم و این تساوی، چهارمین تساوی ماست و نمی‌خواهیم از کورس مدعیان صعود جا بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: در لحظات آخر بازی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم و پنالتی‌های ما هم سوخت و داور هم من و هم همکارم را از کنار نیمکت اخراج در حالی که حتی تماشاگران هم به استحقاق تیم ما برای برد و اشتباهات داور اذعان داشتند.

شمس بیان کرد: اینکه چرا داوران ما در رده‌های بین المللی و آسیایی پیشرفت نمی‌کنند از همین جا شروع می‌شود و این داور جواب اشک بازیکناان ما را چگونه می‌دهد.

وی عنوان کرد: در رده‌های سنی پایه قهرمانی اهمیتی ندارد و هدف ما این است که بتوانیم تیمی خوب و قدرتمند برای بزرگسالانمان بسازیم که برق شیرازی که 70 سال سابقه در فوتبال ایران دارد بتواند به سطح اول فوتبال ایران باز گردد.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز تصریح کرد: سال‌ها وزارت نیرو این تیم را پشتیبانی می‌کرد اما از وقتی این تیم به بخش خصوصی واگذار شد با مشکل مواجه شدیم زیرا توان بخش خصوصی در حدی نیست که هزینه قابل توجهی برای این تیم بکند ما متاسفانه کارخانه یا شرکت‌های صنعتی بزرگی نداریم که بتوانند پاسخگوی نیاز تیم برق شیراز باشند.

شمس افزود: امسال با وجود ستار زارع در تیم بزرگسالان برق شیراز، امیدواریم این تیم به دسته دوم راه پیدا کند و خیلی زود خودش را به جمع دسته اولی‌ها برساند.

وی گفت: زیبنده نیست که ما تیممان را از شیراز به قم می‌آوریم و مجبوریم به بازیکن بگوییم که نفری 100 هزار تومان هزینه غذا و سفرتان را بدهید.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز خاطرنشان کرد: از مسئولان استان فارس می‌خواهم برق شیراز را که سابقه‌اش از پرسپولیس و استقلال بیشتر است و زمانی که پرسپولیس نامش شاهین بوده، برق شیراز در فوتبال ایران حضور داشته، حمایت کنند تا جایگاه خودش را در فوتبال ایران پیدا کند.

نظرات بینندگان