کد خبر: ۶۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳
مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین:

11.4 درصد از جمعیت قیروکارزین کمیته امدادی هستند

مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان قیروکارزین در قالب خانوارهای تحت حمایت ، تک خدمتی وچند خدمتی مجموعا 3100 خانوار تحت حمایت میباشند که از خدمات این نهاد در شهرستان بهره مند بوده اند.

به گزارش شیرازه محمد بهزادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون اظهار داشت: در هفت ماهه سالجاری بالغ بر 12 میلیارد ریال کمک معیشت به خانواده های تحت حمایت این نهاد در شهرستان پرداخت گردیده است .

وی تصریح کرد: در سال جاری تعداد 1362 خانوار مددجوی شهری و تعداد 1738 مددجوی روستایی از این خدمات بهره مند شده اند. وی با اشاره به تعداد افراد بهره مند از خدمات حمایتی و معیشتی کمیته امداد قیروکارزین در سال جاری گفت: مجموع خانوارهای شهری و روستائی که از این خدمات استفاده کرده اند با جمعیتی بالغ بر 7700 نفر بوده اند که از لحاظ جمعیتی 11.4 درصد جمعیت شهرستان را شامل میشوند.

بهزدای در ادامه افزود: مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان قیروکارزین در قالب خانوارهای تحت حمایت ، تک خدمتی وچند خدمتی مجموعا 3100 خانوار تحت حمایت میباشند که از خدمات این نهاد در شهرستان بهره مند بوده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قیروکارزین گفت: علاوه بر هزینه های انجام گرفته فوق مبلغ بیش از 138 میلیون ریال از محل موردی ویژه و از اعتبارات 10 در صد  درآمد محلي در زمينه رفع مشكلات درماني، تحصيلي و غيره به مددجويان عزيز پرداخت گرديده است.

وي افزود: در سال جاري علاوه بر پرداخت هزينه هاي معيشت و موردي ويژه خدماتي همانند ساخت و تعميرات مسكن، خدمات دانش آموزي و دانشجوئي، خدمات درماني و كمكهاي متنوع ديگري به مددجويان اين نهاد پرداخت شده است.

نظرات بینندگان